Jump to content
Geplaatst:
comment_1413641

harrysnlogo.png

Harry Snotter

Harry Snotter lijdt aan een vreselijk griepvirus. Hij moet hoesten, snotteren, proesten en niezen. Eigenlijk zou hij in bed moeten liggen, maar daar is deze Snotter te goed voor. Het is jouw taak om met je nieuwe snotter-gave het griepvirus te verspreiden. Er is alleen wel 1 ding. Iedereen die je besmet gaat dood, maar jij blijft leven.

Wat gebeurt er?

Dit is een mod met cleo/animatie combinatie. Wanneer je je fist of 'brass knuckles' selecteert en van plan bent daarmee aan te vallen zal je nu proesten in plaats van slaan. Iedereen in een sphere van 10.0 zal overlijden aan het verschrikkelijke griepvirus.

Wat zijn de toetsen?

Het gaat op de normale manier net als het vechten. Gewoon CTRL of de linker muisknop.

Hoe gebruik ik dit?

Benodigdheden.

- Grand Theft Auto San Andreas

- Cleo Modification

(Uitleg om cleo te downloaden is hier: http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=369224 te vinden.)

Installatie

Plaats de bestanden in de mappen net zoals ze in de download in de

mappen staan. Het wijst zich vanzelf. Mocht je een map nog niet

hebben dan moet je deze er nog even bij plaatsen.

Filmpje! (Het geluid van het filmpje is ook ingame)

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="

name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

Screens!

harrysnlogo.png

Download!

Download link!

Credits

Gemaakt door: Bierbuikje

Hulp van Donald F. Duck, BC7 en .:TOM:. voor het vermoorden van een ped.

Bugs

Als je er een hebt gevonden kan je dat in het topic vertellen.

Bierbuikje

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Update 1.1!

Wat is nieuw?

* Nu ook niezen terwijl je hard loopt.

* Nies effect toegevoegd.

Filmpje!

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="

name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

Download!

Download link!

Bewerkt: door Bierbuikje

Featured Replies

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_1441762
Grappige mod, het zou wel cool zijn dat wanneer CJ heeft geniest er groene spetters overal zitten!

KUTGW, Ik vind je modelling werk te gek!

Wat een enorme fail!

Ik vind je modelling werk te gek!

Als je beter kijkt zie je dat dit een CLEO mod is, oftewel een scripting mod. Als je al geen eens weet wat BB voor soort mods maakt, dan vind ik/is het zeer lullig dat je hem een compliment voor niets geeft. :N

Geplaatst:
comment_1441798
Grappige mod, het zou wel cool zijn dat wanneer CJ heeft geniest er groene spetters overal zitten!

KUTGW, Ik vind je modelling werk te gek!

Wat een enorme fail!

Ik vind je modelling werk te gek!

Als je beter kijkt zie je dat dit een CLEO mod is, oftewel een scripting mod. Als je al geen eens weet wat BB voor soort mods maakt, dan vind ik/is het zeer lullig dat je hem een compliment voor niets geeft. :N

Ik bedoelde modding, sorry hoor.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.