Geplaatst: 15 juli 200915 jaren comment_1413810 Hallo iedereen, Ik heb een vreemde bug met de parachute. Wanneer ik van een hoge hoogte val werkt hij niet meer. Maar ik zie hem wel op m'n rug en het hoogte balkje naast de radar werkt ook goed. Weet iemand een oplossing hiervoor? Grtz RD
Geplaatst: 25 juli 200915 jaren comment_1424226 Revo, trek je niks aan van al deze antwoorden. Komt gewoonweg door het feit dat je je originele main.scm verwijdert hebt en dus ook het script dat daar in zit dat het gebruik van de parachute betreft. Zoek het even op in de originele en zet het in die van jou en alles komt in orde.
Geplaatst: 1 augustus 200915 jaren comment_1431785 Ik heb vandaag in de middag een tandemsprong gedaan in spa,Wallonië! Mijn eerste keer! En daar werkte de parachute wel. Anders had ik dit niet getypt.
Geplaatst: 1 augustus 200915 jaren comment_1431855 bij mij doet ie het standaart als ik de linker muisknop gebruik
Geplaatst: 4 augustus 200915 jaren comment_1435047 heb ik soms ook dan gaat ie open maar loopt het spel vast dan is het gewoon naar beneden storten daarno lukt het bij mij terug
Hallo iedereen,
Ik heb een vreemde bug met de parachute. Wanneer ik van een hoge hoogte val werkt hij niet meer. Maar ik zie hem wel op m'n rug en het hoogte balkje naast de radar werkt ook goed.
Weet iemand een oplossing hiervoor?
Grtz RD