Geplaatst: 15 juli 200915 jaren comment_1413914 ik heb gister het spel GTA IV gekocht voor op de pc ik had hem eerst om mijn laptop ge instaleerd dat was een vista maar hij schokte heel erg veel dat komt omdat de videocard niet goed was nu heb ik hem op de bak onze XP dus geinstaleerd maar nu geeft hij bij het opstarten steets GTA IV FATAL ERROR: RMN40 kan iemand me daar me heelpen ?? m.v.g. pieter
Geplaatst: 15 juli 200915 jaren comment_1413916 RMN40 Windows XP: Je hebt Service pack 3 nodig om door te gaan. Update Windows XP. kan niemand heir zoeken ofzo? de rest mag je zelf eens uitzoeken, er bestaat namelijk zo iets als google(HINT!)
Geplaatst: 15 juli 200915 jaren comment_1413933 1. Wij verwachten ervan dat je normaal algemeen Nederlands typt, in elk geval het probeert te typen. 2. Wij verwachten dat je zelf ook onderzoekt hebt gedaan, door middel van de vele FAQ's op het forum, google of andere sites. 3. Voldoet u niet aan een van dezen eisen, dan kunt u het zelf "uitzoeken". 4. Een fijne dag nog Mvg, Scrtz
ik heb gister het spel GTA IV gekocht voor op de pc
ik had hem eerst om mijn laptop ge instaleerd dat was een vista
maar hij schokte heel erg veel dat komt omdat de videocard niet goed was
nu heb ik hem op de bak onze XP dus geinstaleerd
maar nu geeft hij bij het opstarten steets
GTA IV FATAL ERROR: RMN40
kan iemand me daar me heelpen ??
m.v.g. pieter