Jump to content
Geplaatst:
comment_1414039

Naar aanleiding van de discussie in het topic Kanker en andere krachttermen, wil ik hier een topic voor openen. Zo besparen we .Levi. en Jowx wat werk xD.

Ik wil reageren wat Mocro zei in het andere topic, dat hij de Nederlanders haat die zijn soort zouden discrimineren enzo. Dit is complete onzin, want buitenlanders vinden verdacht snel dat je ze discrimineerd. Hier word ik echt woest om. Dat de buitenlanders mij op school ''Kaaskop'' noemen, dat is dan zeker geen discriminatie. En zodra ik iets terug zeg, heb ik een blauw oog, of straf van de leraren wegens het ''discrimineren'' van een medemens. Vrijheid van meningsuiting heeft niks te maken met discrimineren. Iemand expres pijn willen doen noem ik namelijk geen mening. Dus, kijk eerst een effe lekker naar wat je zelf doet, voordat je ons Nederlanders gaat lastigvallen met subjectieve zooi??

• Reacties 267
  • Bezichtigingen 17.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1415339

Die dingen staan helemaal niet in mijn post. Jij pakt er dingen bij die er helemaal niet toe doen. De dingen die er toe doen zijn zo'nbeetje alle berichten van 2 pagina's terug. Waar er alleen maar feiten bij gepakt worden.

Geplaatst:
comment_1415361

Met jullie allemaal ben ik het eens. Wereld verneukende Marokkanen/Turken mogen de hel in. Ikzelf kom uit het Turkse afkomst, maar er zijn ook aardige allochtonen. Als je een buitenlander ziet komen, moet je nooit meteen een andere pad nemen. Blijf chill, KIJK ZE NIET AAN, en loop rustig door. Ze kunnen wel zeggen van 'Wat een Junk' er niet op reageren. Zo veroorzaken er vechtpartijen, en dan ga jij weer denken moslim dit, moslim dat. :7

Geplaatst:
comment_1415373
Boe.

Waarom maakt iedereen zich druk om de huidskleur. Het gaat volgens mij allemaal om de opvoeding, en als je tijdens je opvoeding hevig te maken krijgt met dingen word je er later ook dinges door.

De opvoeding deugt zoiezo niet. vader zit dag en nacht te werken of zit in de gevangenis. Moeder is analfabeet en zit de hele dag thee te drinken terwijl ze naar arabische televisie kijkt. Kinderen hebben niks te doen en gaan dus naar buiten. en daar komen ze helemaal onder de invloed van allerlei criminele activiteiten omdat ze zich verstoten voelen door de maatschappij en hun ouders.

Geplaatst:
comment_1415381
Die dingen staan helemaal niet in mijn post. Jij pakt er dingen bij die er helemaal niet toe doen. De dingen die er toe doen zijn zo'nbeetje alle berichten van 2 pagina's terug. Waar er alleen maar feiten bij gepakt worden.

Jij zegt wij, en onder wij versta ik alles wat hier post in dit topic. En die citeer ik dan ook. :)

Geplaatst:
comment_1415411

Het is heel makkelijk op te lossen, iedereen die zich misdraagt het land uit of héél lang de gevangenis in. Niet alleen de Marokkanen, Turken, Chinezen of Amerikanen maar iedereen. Als een autochtoon een vrouwtje overvalt au revoir!, als een allochtoon een vrouwtje overvalt au revoir!. Geen "discriminatie" en minder criminaliteit, het is zo gemakkelijk.

Geplaatst:
comment_1415415
Het is heel makkelijk op te lossen, iedereen die zich misdraagt het land uit of héél lang de gevangenis in. Niet alleen de Marokkanen, Turken, Chinezen of Amerikanen maar iedereen. Als een autochtoon een vrouwtje overvalt au revoir!, als een allochtoon een vrouwtje overvalt au revoir!. Geen "discriminatie" en minder criminaliteit, het is zo gemakkelijk.

Maar als je die dan het land uit stuurd voelen ze zich gediscrimineerd.

Geplaatst:
comment_1415421

Maar als je die dan het land uit stuurd voelen ze zich gediscrimineerd.

Dat is mijn probleem toch niet? Als zij zich zo willen voelen, prima.

Geplaatst:
comment_1415448
Met jullie allemaal ben ik het eens. Wereld verneukende Marokkanen/Turken mogen de hel in. Ikzelf kom uit het Turkse afkomst, maar er zijn ook aardige allochtonen. Als je een buitenlander ziet komen, moet je nooit meteen een andere pad nemen. Blijf chill, KIJK ZE NIET AAN, en loop rustig door. Ze kunnen wel zeggen van 'Wat een Junk' er niet op reageren. Zo veroorzaken er vechtpartijen, en dan ga jij weer denken moslim dit, moslim dat. :7

ja tuurlijk ga je dat dan denken want een normaal mens mag je best wel even aankijken of tegen praten(niet staren want dan gaan de meeste ook vragen waar je naar zit te kijken)

Geplaatst:
comment_1415512

@hierboven die quote: dus jij vind dat wij ons moeten aanpassen aan hun? Kijk, ik heb problemen gehad met vooral Marokkanen en vandaar dat ik een mening heb die ik hier niet mag uiten i.v.m. de regels,

maar zoals Hans Teeuwen zegt: "een mening kan beledigend zijn'' en ik kan hem daar geen ongelijk in geven.

Geplaatst:
comment_1415524
waarom moet ik op een vacht sport?ik vecht niet met ze,want meestal zijn die gasten 16+ en dan nog met zn 6en tegen mij dan helpt een vechtsport ook niet hoor :D

Wees en man A.U.B jullie zeggen wel dat Marokkanen in de meerderheid bij vechtpartijen enzo? Dat is onzin kennen jullie nog Marokko VS Engeland 800 engelsen zaten marokkaanse vlag te verbranden wij hebben ze met 400 ingemaakt :D

Wahaha, jongen als jullie tegen Engelse/Nederlandse/Duitse/Belgische hooligans staan zijn jullie echt nergens. Dan heb je niks aan een paar 17 jarige mannetjes die de zijkanten van hun haren hebben afgeschoren hoor. :D Geloof mij als Nederlandse hooligans achter die Marokkanen aangaan dan gebeurd hetzelfde als in België, dan wordt het 100m sprint.

Geplaatst:
comment_1415528

Ja zo kan je er natuurlijk tegenaan kijken, maar een Nederlander uit Nederland zetten vind ik toch een beetje te. Daarbij als alle landen dit zouden doen dan moet je op een duur iemand de ruimte inschieten en dan maar hopen dat ie daar de boel niet verpest :schater: voor een Nederlander moet een andere straf zijn, maarja aan de andere kant heb je wel gelijk dan moeten ze maar nadenken voordat ze iets doen.

Geplaatst:
comment_1415535

Ja zo kan je er natuurlijk tegenaan kijken, maar een Nederlander uit Nederland zetten vind ik toch een beetje te. Daarbij als alle landen dit zouden doen dan moet je op een duur iemand de ruimte inschieten en dan maar hopen dat ie daar de boel niet verpest :schater: voor een Nederlander moet een andere straf zijn, maarja aan de andere kant heb je wel gelijk dan moeten ze maar nadenken voordat ze iets doen.

Of gewoon heel lang de gevangenis in. Heb er toevallig laatst nog voor school een betoog over moeten schrijven, het schijnt dat het zero-tolerance beleid in New York prima resultaten geboekt heeft.

Geplaatst:
comment_1415541

Waarom moeten die Marrokaanse jongeneren zo mongolisch(zelfgemaakt woord) doen, Ottoman? Mogen we mensen niet meer aankijken ofzo? :? Ohja, je passeert en die gasten moeten weer de debiel gaan uithangen met hun gescheld. Zet die jongens eruit, daar kunnen onze landen(België en Nederland) geen zak mee aanvangen. :cya:

Geplaatst:
comment_1415567
waarom moet ik op een vacht sport?ik vecht niet met ze,want meestal zijn die gasten 16+ en dan nog met zn 6en tegen mij dan helpt een vechtsport ook niet hoor :D

Wees en man A.U.B jullie zeggen wel dat Marokkanen in de meerderheid bij vechtpartijen enzo? Dat is onzin kennen jullie nog Marokko VS Engeland 800 engelsen zaten marokkaanse vlag te verbranden wij hebben ze met 400 ingemaakt :D

Wahaha, jongen als jullie tegen Engelse/Nederlandse/Duitse/Belgische hooligans staan zijn jullie echt nergens. Dan heb je niks aan een paar 17 jarige mannetjes die de zijkanten van hun haren hebben afgeschoren hoor. :D Geloof mij als Nederlandse hooligans achter die Marokkanen aangaan dan gebeurd hetzelfde als in België, dan wordt het 100m sprint.

Wij hebben die belgen en engels ingemaakt zemmel.

Megapilot: Dus? wij mogen weten waar we wonen wereld is vrij voor iedereen ;)

Geplaatst:
comment_1415569

Wij hebben die belgen en engels ingemaakt zemmel.

Megapilot: Dus? wij mogen weten waar we wonen wereld is vrij voor iedereen ;)

Maar als wij naar Marokko komen worden we direct in elkaar geslagen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.