Geplaatst: 15 juli 200915 jaren comment_1414478 Type: Bandlogo Stijl: Deathmetal Grootte: Middelgroot tot groot Afbeelding: Grafsteen met daarop de text Cursed Tombstones, dood grond met dode bomen, witte spooky fog achtig spul, zwarte lucht met volle maan Tekst: Cursed Tombstones op de grafsteen Rand: Zwarte undead rand Kleuren: Sombere kleuren zoals zwart en grijs enzo, vooral donker en de letters in goudachtig met spinnenwebben Aanvraag is voor een vriend Maak er maar wat moois van, succes
Geplaatst: 15 juli 200915 jaren comment_1414649 Ik kan wat proberen, ik zou niet weten of het me zal lukken. Want ik ben nog niet zo goed met fotosoep. EDIT: Lukt niet, sorry. Iets te moeilijk voor mij. Bewerkt: 15 juli 200915 jaren door Djmaddox
Geplaatst: 18 juli 200915 jaren Auteur comment_1417956 Iemand proberen? Misschien is het posten van iets wat jezelf niet gelukt vind ook wel iets!! Please
Geplaatst: 20 juli 200915 jaren comment_1419324 Ik hoop dat het wat is. Anders moet je het zeggen, dan ga ik terug naar de tekentafel. Hebben ze eigenlijk al filmpjes op youtube?
Geplaatst: 20 juli 200915 jaren Auteur comment_1419718 Ja bedankt, gooi hier maar een slotje op Quote van hem: Is goed, heeeeeeel erg bedankt
Type: Bandlogo
Stijl: Deathmetal
Grootte: Middelgroot tot groot
Afbeelding: Grafsteen met daarop de text Cursed Tombstones, dood grond met dode bomen, witte spooky fog achtig spul, zwarte lucht met volle maan
Tekst: Cursed Tombstones op de grafsteen
Rand: Zwarte undead rand
Kleuren: Sombere kleuren zoals zwart en grijs enzo, vooral donker en de letters in goudachtig met spinnenwebben
Aanvraag is voor een vriend
Maak er maar wat moois van, succes