July 16, 200916 yr Hey, ik heb een site gevonden die je kan doorlinken naar andere TV-programma's. Ik ben niet zeker of dit wel helemaal legaal is, maar als het illegaal zou zijn, waarom gaat die site niet offline of...? Hier een paar: The Simpsons Family Guy Prison Break American Dad En nog... Enjoy!
July 16, 200916 yr Hey, ik heb een site gevonden die je kan doorlinken naar andere TV-programma's. Ik ben niet zeker of dit wel helemaal legaal is, maar als het illegaal zou zijn, waarom gaat die site niet offline of...? Hier een paar:The Simpsons Family Guy Prison Break American Dad En nog... Enjoy! Waarom niet? Omdat ze het zo weer verder kopieren etc, ze kunnen er niet veel tegen doen.
July 16, 200916 yr ...maar als het illegaal zou zijn, waarom gaat die site niet offline of...? Omdat ze hun servers net zoals de (voormalige) TPB misschien op de rotsen hebben gezet.
July 26, 200916 yr ...maar als het illegaal zou zijn, waarom gaat die site niet offline of...? Omdat ze hun servers net zoals de (voormalige) TPB misschien op de rotsen hebben gezet. Die servers staan volgens mij gewoon in Zweden hoor
July 27, 200916 yr Ik denk op 'Sealand' dat ze toen wouden kopen. Men heeft het nog willen kopen, maar het is er nooit van gekomen Is toch geen goeie plaats hoor
Hey, ik heb een site gevonden die je kan doorlinken naar andere TV-programma's. Ik ben niet zeker of dit wel helemaal legaal is, maar als het illegaal zou zijn, waarom gaat die site niet offline of...? Hier een paar:
The Simpsons
Family Guy
Prison Break
American Dad
En nog...
Enjoy!