Hallo ik was dus in december bezig met een I am legend mod maar ben toen even gestopt en wil nu weer herbeginnen ermee. Ik zat dus vast aan een stukje namelijk wanneer ik de mensen die rondlopen doodschiet dan liggen ze dood op de grond maar gaan ze niet weg en dit heeft dan probleem als ik alle mensen doodschieten komer er geen nieuwe mensen meer. Dus hieronder zal ik even de code sturen er staat een stukje bij voor als ped dood is (ALONE_165) maar werkt blijkbaar niet , kan iemand hierbij helpen ??
Hallo ik was dus in december bezig met een I am legend mod maar ben toen even gestopt en wil nu weer herbeginnen ermee. Ik zat dus vast aan een stukje namelijk wanneer ik de mensen die rondlopen doodschiet dan liggen ze dood op de grond maar gaan ze niet weg en dit heeft dan probleem als ik alle mensen doodschieten komer er geen nieuwe mensen meer. Dus hieronder zal ik even de code sturen er staat een stukje bij voor als ped dood is (ALONE_165) maar werkt blijkbaar niet , kan iemand hierbij helpen ??
thread "ALONE"
:ALONE_9
wait 0
if
Player.WantedLevel($PLAYER_CHAR) > 0
jf @ALONE_38
jump @ALONE_215
:ALONE_38
04C4: store_coords_to 7@ 8@ 9@ from_actor $PLAYER_ACTOR with_offset 0.0 0.0 0.0
wait 0
11@ = -1
10@ = 120.0
08E5: get_actor_in_sphere 7@ 8@ 9@ radius 10@ handle_as 11@
wait 0
if
not 11@ == -1
jf @ALONE_9
wait 0
jump @ALONE_138
:ALONE_138
wait 0
if
not Actor.Dead(11@)
jf @ALONE_165
jump @ALONE_177
:ALONE_165
0337: set_actor 11@ visibility 0
Actor.DestroyInstantly(11@)
jump @ALONE_9
:ALONE_177
wait 0
0223: set_actor 11@ health_to 500
0332: set_actor 11@ bleeding 1
048F: actor 11@ remove_weapons
07DD: set_actor 11@ temper_to 100 // see pedstats.dat
//0350: set_actor 11@ maintain_position_when_attacked 1
//07FE: set_actor 11@ fighting_style_to 5 6
05E2: AS_actor 11@ kill_actor $PLAYER_ACTOR
jump @ALONE_9
:ALONE_215
wait 0
Player.WantedLevel($PLAYER_CHAR) = 0
jump @ALONE_9