Hoi hoi, hier ben ik weer, wederom met een probleem.
Als je mijn vorige topics hebt gezien, dan weet je al dat ik een trainer wou instaleren, maar dat dat niet lukte op mijn windows vista. alles geprobeerd, maar niets werkte.
ik dacht, dan doe ik het maar onder windows XP
dus, ik maak een extra partietie aan (met gparted), neem de cd van mijn vorige computer, instaleer windows xp op deze computer (moet natuurlijk 3 uur zoeken achter de code voor xp, en merk dan dat die gewoon op mijn oude computer plakt ) en upgrade naar service pack 3.
nu wekt het spel wel, met de trainer.
maar, dan komt het, na een minut of 5 tot 10 spelen, loopt het spel vast (ook als ik de dsound.ddl file niet in de folder heb staan) offline gaat hij heel traag gaan lopen, om de 30 seconden versprint hij 1 frame. online krijg ik een zwart scherm waar op staat dat ik ben weg gestuurd omdat mijn computer te traag loopt. Deze problemen had ik niet onder vista. kan dat komen omdat mijn videokaart te slecht is, voor de rest denk ik dat mijn computer sterk genoeg moet zijn
PS: bij grafische instellingen heb ik het minimum opstaan (geheugen is groen gekleurd) gebruik zo een 220 MB staat er.
Hoi hoi, hier ben ik weer, wederom met een probleem.
Als je mijn vorige topics hebt gezien, dan weet je al dat ik een trainer wou instaleren, maar dat dat niet lukte op mijn windows vista. alles geprobeerd, maar niets werkte.
ik dacht, dan doe ik het maar onder windows XP
dus, ik maak een extra partietie aan (met gparted), neem de cd van mijn vorige computer, instaleer windows xp op deze computer (moet natuurlijk 3 uur zoeken achter de code voor xp, en merk dan dat die gewoon op mijn oude computer plakt
) en upgrade naar service pack 3.
nu wekt het spel wel, met de trainer.
maar, dan komt het, na een minut of 5 tot 10 spelen, loopt het spel vast (ook als ik de dsound.ddl file niet in de folder heb staan) offline gaat hij heel traag gaan lopen, om de 30 seconden versprint hij 1 frame. online krijg ik een zwart scherm waar op staat dat ik ben weg gestuurd omdat mijn computer te traag loopt. Deze problemen had ik niet onder vista. kan dat komen omdat mijn videokaart te slecht is, voor de rest denk ik dat mijn computer sterk genoeg moet zijn
PS: bij grafische instellingen heb ik het minimum opstaan (geheugen is groen gekleurd) gebruik zo een 220 MB staat er.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
alvast bedankt
groetjes