Jump to content
Geplaatst:
comment_1417023

wie kan de fout in dit laat geplaatste (3:03) stukje script zien??

zodra ik inlog crash de console.

hier het stukje code waar het omgaat:

Pastebin HIERO :D

	if(strcmp(cmd, "/login", true) == 0)
{
SendCommandText(playerid, "login");
if(logged[playerid] == 1)
{
if(Taal[playerid] == 0)
{
	SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "You already logged in!");
}
if(Taal[playerid] == 1)
{
	SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "Je bent al ingelogd!");
}
return 1;
}
tmp = strtok(cmdtext, idx);
if (!strlen(tmp))
{
if(Taal[playerid] == 0)
{
	SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "Usage: /login (password)");
}
if(Taal[playerid] == 1)
{
	SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "Gebruik: /login (wachtwoord)");
}
}
else
{
		if (dini_Exists(udb_encode(playername)))
		  {
			tmp2 = dini_Get(udb_encode(playername), "password");
			  if (udb_hash(tmp) != strval(tmp2))
			  {
				if(Taal[playerid] == 0)
				{
					SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "Wrong password!, Usage /login (password)");
					SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "if you forgot your password ontact at www.stuntland.tk");
				}
				if(Taal[playerid] == 1)
				{
					SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "Verkeerd wachtwoord, Gebruik: /login (wachtwoord)");
					SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "ben je je wachtwoord vergeten ga naar www.stuntland.tk voor contact");
				}
			  }
			  else
			  {
			 	logged[playerid] = 1;
			 	money[playerid] = dini_Int(udb_encode(playername), "money");
		   		adminlevel[playerid] = dini_Int(udb_encode(playername), "adminlevel");
				  Taal[playerid] = dini_Int(udb_encode(playername), "Taal");
				  Score[playerid] = dini_Int(udb_encode(playername), "Score");
				  Wanted[playerid] = dini_Int(udb_encode(playername), "Wanted");
				  S_Admin[playerid] = dini_Int(udb_encode(playername), "S_Admin");
				  Upgrade[playerid] = dini_Int(udb_encode(playername), "Upgrade");
				  Bank[playerid] = dini_Int(udb_encode(playername), "Bank");
					if(Taal[playerid] == 0)
				{
				SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "Your account info:");
				SendClientMessage(playerid, COLOR_BASIC, "Language: English");
				format(Vstring, sizeof(Vstring), "Your profile version : %d, Server profile version : %d",Upgrade[playerid], upgrade_lvl);
				SendClientMessage(playerid, COLOR_BASIC, Vstring);
				}
				if(Taal[playerid] == 1)
				{
				SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "Jouw account info: ");
				SendClientMessage(playerid, COLOR_BASIC, "Language: Nederlands");
				format(Vstring, sizeof(Vstring), "Jouw account versie : %d, Server account versie : %d",Upgrade[playerid], upgrade_lvl);
				SendClientMessage(playerid, COLOR_BASIC, Vstring);
				}
				format(string, sizeof(string), "adminlevel : %d, money : %d, score : %d, wanted : %d, bank : %d.",adminlevel[playerid], money[playerid], Score[playerid], Wanted[playerid], Bank[playerid]);
				SendClientMessage(playerid, COLOR_BASIC, string);
				SetPlayerWantedLevel(playerid, Wanted[playerid]);
				SetPlayerScore(playerid, Score[playerid]);
				  GivePlayerMoney(playerid, money[playerid]);

				  if (Upgrade[playerid] == upgrade_lvl)
				  {
					  format(string, sizeof(string), "~r~B~w~ank ~b~:~w~ %d ~b~$",Bank[playerid]);
					  TextDrawSetString(BankText[playerid],Bstring);
					  TextDrawShowForPlayer(playerid, BankText[playerid]);
				}
			  }
		  }
		else
		  {
		 	format(string, sizeof(string), "There is not an file for the name %s, usage /register [password]", playername);
		 	SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, string);
		}
	}
return 1;
}

Pastebin HIERO :D

Bewerkt: door Crusher!!

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1417352
tmp2 = dini_Get(udb_encode(playername), "password");
			  if (udb_hash(tmp) != strval(tmp2))

udb_hash slaat het passwoord op als een integer, niet als string. Je moet dus dini_Int gebruiken.

O

maar daar staat niks over in sandra's tut (account systemen)..

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1420689

				tmp2 = dini_Int(udb_encode(playername), "password");
			  if (udb_hash(tmp) != strval(tmp2))

C:\Users\Jordy\Desktop\StuntLand.pwn(756) : error 033: array must be indexed (variable "tmp2")

Pawn compiler 3.2.3664 Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase

1 Error.

nog meer ideeen? Boss?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.