May 29, 200521 yr zmodeler is wel al voor de betere modders de snelheid aanpassen doe je via handling.cfg (zoek in de data folder van vice city)
May 29, 200521 yr of 3ds max 7maar voor simpele modellen Sketchup 4 met sketchup gaat het je nooit lukken, ik denk dat aleen Z-modeller goed is, daar zijn ook al veel tutorials voor.
May 29, 200521 yr Het is idd waardeloos om met Sketchup een auto te gaan modelen. Dan blijven 3ds max 7 en de z-modeler over. Hier wordt de z-modeler het vaakst gekozen, je kan met deze tool beter low-poly werken. Maar ik raad je niet aan om auto's te gaan modelen. Je hebt veel ervaring nodig.
Met welke programma kun je het beste auto's modden???