Geplaatst: 14 juni 200421 jaren comment_9302 IK heb die toyota gt gedownload en geinstalleerd, maar het rijden gaat zo k*t. :angry: :angry: hij sleept over de grond. hoe kom ik daar vanaf??????????????
Geplaatst: 14 juni 200421 jaren comment_9306 IK heb die toyota gt gedownload en geinstalleerd, maar het rijden gaat zo k*t. :angry: :angry: hij sleept over de grond. hoe kom ik daar vanaf?????????????? Kom op zeg effe je brains gebruiken. Download bijvoorbeeld de Sunshine auto's editor op GTAgames.nl ( http://www.gtagames.nl/downloads.php?release_id=78 ) Daarmee kan je aanpassen hoe de auto rijdt.
Geplaatst: 15 juni 200420 jaren comment_9341 IK heb die toyota gt gedownload en geinstalleerd, maar het rijden gaat zo k*t. :angry: :angry: hij sleept over de grond. hoe kom ik daar vanaf?????????????? Kom op zeg effe je brains gebruiken. Download bijvoorbeeld de Sunshine auto's editor op GTAgames.nl ( http://www.gtagames.nl/downloads.php?release_id=78 ) Daarmee kan je aanpassen hoe de auto rijdt. ik heb dat ook vaak
Geplaatst: 16 juni 200420 jaren Auteur comment_9451 maar bij welk schermpje moet je dan iets veranderen. k snap er niets van
Geplaatst: 21 juni 200420 jaren comment_9685 IK heb die toyota gt gedownload en geinstalleerd, maar het rijden gaat zo k*t. :angry: :angry: hij sleept over de grond. hoe kom ik daar vanaf?????????????? Kom op zeg effe je brains gebruiken. Download bijvoorbeeld de Sunshine auto's editor op GTAgames.nl ( http://www.gtagames.nl/downloads.php?release_id=78 ) Daarmee kan je aanpassen hoe de auto rijdt. Joriz, dat is niet voor iedereen zo simpel.. Er zijn ook mensen die dit voor het eerst doen. Maar inderdaad, je kunt gewoon een Car Editor downloaden. Je klikt dan op de auto/boot die je wilt aanpassen. In dit geval is dat de auto die door de Toyota vervangen word: Deluxo Dan klik je op het Tabblad waar je wijzigingen aan wilt brengen, bijv Handling (snelheid, remmen e.d.), Wheels (deze moet jij hebben) of Color Palette Daar even kijken wat aangepast moet worden voor de hoogte van de auto, en klaar is kees!
Geplaatst: 21 juni 200420 jaren Auteur comment_9718 THNX maar bij welke verder dan? er zij 8 dingen die je kan veranderen: ID model name txd? file a b c d comment en welk getal moet ik dan voor een goede hoogte invullen? Bewerkt: 23 juni 200420 jaren door 8-Ball
Geplaatst: 23 juni 200420 jaren comment_9832 maar bij welke verder dan?er zij 8 dingen die je kan veranderen: ID model name txd? file a b c d comment en welk getal moet ik dan voor een goede hoogte invullen? niet dubbelposten <_<
Geplaatst: 25 juni 200420 jaren comment_10291 maar bij welke verder dan?er zij 8 dingen die je kan veranderen: ID model name txd? file a b c d comment en welk getal moet ik dan voor een goede hoogte invullen? niet dubbelposten <_< ja hoe krijg ik iets lager of hoger
Geplaatst: 25 juni 200420 jaren comment_10301 dan moet je car editor gebruiken. daarmee kan je auto's verhogen en verlagen!! dat is nog simpeler dan sunshine!!
Geplaatst: 25 juni 200420 jaren comment_10304 dan moet je car editor gebruiken. daarmee kan je auto's verhogen en verlagen!!dat is nog simpeler dan sunshine!! waar kan je dat downloaden dan?
Geplaatst: 28 juni 200420 jaren comment_10674 niet dubbelposten <_< Daar zijn wij voor Siender! Je post trouwens erg veel berichtjes die weinig zin hebben..
Geplaatst: 30 juni 200420 jaren comment_11158 kan iemand mij de oude carcol van deluxe geven heb ik ff nodig Bewerkt: 30 juni 200420 jaren door Findukboy
IK heb die toyota gt gedownload en geinstalleerd, maar het rijden gaat zo k*t. :angry: :angry:
hij sleept over de grond. hoe kom ik daar vanaf??????????????