Jump to content
Geplaatst:
comment_1419337

Hallo beste forumers,

ik val maar met de deur in huis, op het gevaar af dat ik (on)geschreven regels overtreed.

Ik speel al een aantal jaren gta san andreas op mijn pc'tje, meestal gewoon wat klooien: met vier sterren naar San Fierro om raketten te jatten dat soort dingen.

Nu wil ik ook san andreas wel eens op beter beeldniveau spelen en ook GTA iv

Mijn computer is een relatief ouwetje, dus wordt het tijd voor wat nieuws.

Ik ben al een tijdje bezig iets bij elkaar te zetten. Mijn laatste configuratie ziet er zo uit. Heel betaalbaar bij Alternate maar ver boven budget bij mijn standaard pc-verkoper Norrod. En de berichten die ik over Alternate lees, zijn niet hoopgevend en weerhouden me er nogal van het systeem daar te bestellen

http://www.alternate.nl/html/tu.html?sc=-1063599737

clipboard02fzj.jpg

Ik zou er ook wel een AMD versie van willen maken om te zorgen dat ik binnen budget blijf, maar daarvoor is mijn kennis toch te beperkt.

Kan iemand er zijn licht op laten schijnen?

alvast veel dank

groeten

Daron

Bewerkt: door Daron

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1420221

AMD en Intel zijn beide gewoon goed hoor, het verschil ligt gewoon aan je budget, alleen voor de echte high budget's ben je beter uit met intel, maar met een aardige middenklasser kun je met bijv een phenom II x4 955 ook al heel ver komen :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.