Ik zal het vet vinden als mense voor mij een logo willen ontwerpen .
Iig is het voor een DJ naam , mss komt het zelfs wel op een shirt
Maargoed, ff de nodige gegevens:
Type: Logo
Stijl: HardJump, HardStyle, Dance, house
Grootte: Maakt niet uit
Afbeelding: evt, natuurgeweld/vuur/vlammen, futuristisch, Aliens, en Lasers
Tekst: Biosenze, featuring: Area 2010
Rand: geen
Kleuren: Zwart/zilver/groom (evt. rood/oranje voor vlammen)
Render (optioneel): Hoeft niet
info:
Area 2010 word misschien evt, als schoolfeest thema gebruikt op Plein college Sint Joris in Eindhoven. Op dit feest wil ik graag draaien, en enigzins heb ik hierover nog een gesprek na de vakantie met de feestcommisie.
Area 2010 is een dancefeest met een futuristisch thema. Het is daarentegen niet donker en grauw, aangezien het alsnog een housefeest blijft (ongeacht de hardstyle). het liefst zie ik een feest met spectaculaire effecten.
greetz Tim,
p.s.: ik hoop dat ik hierbij meer info heb gegeven, zodat jullie er wat aan hebben.
Beste mensen,
Ik zal het vet vinden als mense voor mij een logo willen ontwerpen
.
Iig is het voor een DJ naam
, mss komt het zelfs wel op een shirt
Maargoed, ff de nodige gegevens:
Type: Logo
Stijl: HardJump, HardStyle, Dance, house
Grootte: Maakt niet uit
Afbeelding: evt, natuurgeweld/vuur/vlammen, futuristisch, Aliens, en Lasers
Tekst: Biosenze, featuring: Area 2010
Rand: geen
Kleuren: Zwart/zilver/groom (evt. rood/oranje voor vlammen)
Render (optioneel): Hoeft niet
info:
Area 2010 word misschien evt, als schoolfeest thema gebruikt op Plein college Sint Joris in Eindhoven. Op dit feest wil ik graag draaien, en enigzins heb ik hierover nog een gesprek na de vakantie met de feestcommisie.
Area 2010 is een dancefeest met een futuristisch thema. Het is daarentegen niet donker en grauw, aangezien het alsnog een housefeest blijft (ongeacht de hardstyle). het liefst zie ik een feest met spectaculaire effecten.
greetz Tim,
p.s.: ik hoop dat ik hierbij meer info heb gegeven, zodat jullie er wat aan hebben.
groetjes:
Tim
Bewerkt: door Tim