Geplaatst: 22 juli 200915 jaren comment_1420907 kan een link vanuit html iets in flash aansturen? ik ben een noob in flash dus vroeg het me af, en misschien een klein voorbeeldje?
Geplaatst: 22 juli 200915 jaren comment_1421580 Ik weet niet of dit voor jou de beste toepassing is, maar dit gaat alleen als je een submit-formulier via HTML doorlinkt naar een PHP script dat de commando's via de Flash module overstuurt. EDIT: Ik zou heel graag een voorbeeldje voor je willen maken, maar de vaardigheid om dit te maken heb ik niet, waarom weet ik dat nou niet meer Bewerkt: 22 juli 200915 jaren door GTA Monster
Geplaatst: 23 juli 200915 jaren Auteur comment_1422456 ik heb al een andere manier gevonden maar nu heb ik nog een probleem taatu.init.Main.getInstance().start(this, loadingStatus_mc); dit is een link, die werkt als hij op het domein: www.Taatu.com staat, maar niet als hij op mijn domein staat, hoe kan ik deze linken naar taatu.com? owja, nog bedankt bij het vorige topic Bewerkt: 23 juli 200915 jaren door Maikle
Geplaatst: 24 juli 200915 jaren comment_1423781 Die code lijkt het erop dat er een instantie vanaf het domein 'taatu.com' wordt geladen. Het lijkt erop dat dit een variabel is, maar ik kan niet in Flash/JS-scripten, sorry.
kan een link vanuit html iets in flash aansturen?
ik ben een noob in flash dus vroeg het me af, en misschien een klein voorbeeldje?