Jump to content

Mods op de ps3 voor GTA IV?


CorleoneCop

Recommended Posts

hey fellas,

Sommige zeggen dat er mods op de ps3 kunnen, door middel van usb sticks.

Maar hier heb je toch een mod installer voor nodig? :?

of je moet bij de progam files kunnen komen, maar dat kan ook niet.

aangezien ik heel graag die cadillac coupe deville in gta 4 wil, zou dat erg leuk zijn. :D

weet iemand hier meer informatie over?

CorleoneCop

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij bestaan er simpelweg geen mods voor de Playstation 3 en Xbox 360. Ik denk dat die mods zoals je ook al zei gewoon niet te installeren zijn op consoles. Correct me if I'm wrong...

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij is er '' nothing to correct '' en heb je gelijk. Ik heb op andere forums dezelfde onderwerpen gelezen en zij zeggen dat het of niet kan of er een gta 4 mod installer of tool is. Hier geloof ik dus geen ene moer van.

maar thx voor de reactie.

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij bestaan er simpelweg geen mods voor de Playstation 3 en Xbox 360. Ik denk dat die mods zoals je ook al zei gewoon niet te installeren zijn op consoles. Correct me if I'm wrong...

Correcting ''Paul007''...

searching for mistakes...

Mistake found...

correcting mistake...done

Showing correct text...

Er bestaat wel een mod voor de 360 waarbij oa de '''zwaarte'' van een auto wordt aangepast, net als dit:

(alleen is dit filmpje van een PC.)

Dat kan alleen op een gehackte Xbox 360.

Er zijn geen uitgebreide carmods ect.

Voor de PS3 zijn er geen mods.

Editing...

placing youtubevideo...

done...

Bewerkt: door gta master 1
Link to comment
Delen op andere websites

Mods OP PS3 pff :D

Wie heeft je dat wijsgemaakt ?

Lach maar! Jij bent jaloers op PlayStation, omdat die BlueRay heeft! En een PS3 is tenslotte veel mooier en moderner!!! Ha! :schater: Een Xbox 360? Prfffft! Ik kan mijn lach nie meer inhouden!!!

En JeGe: ook al cheat ik zelf ook altijd... op filmpjes ONLINE is het inderdaad niet leuk om te zien! Mijn ogen prikken er letterlijk van! :cab:

Bewerkt: door GTA-TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Mods OP PS3 pff :D

Wie heeft je dat wijsgemaakt ?

Lach maar! Jij bent jaloers op PlayStation, omdat die BlueRay heeft! En een PS3 is tenslotte veel mooier en moderner!!! Ha! :schater: Een Xbox 360? Prfffft! Ik kan mijn lach nie meer inhouden!!!

Schoonheid is een woord zonder betekenis en verschilt bij iedere persoon,

toch ziet de XBOX360 er beter uit en vindt ik de Joypad veel beter.

Link to comment
Delen op andere websites

Mods OP PS3 pff :D

Wie heeft je dat wijsgemaakt ?

Lach maar! Jij bent jaloers op PlayStation, omdat die BlueRay heeft! En een PS3 is tenslotte veel mooier en moderner!!! Ha! :schater: Een Xbox 360? Prfffft! Ik kan mijn lach nie meer inhouden!!!

En JeGe: ook al cheat ik zelf ook altijd... op filmpjes ONLINE is het inderdaad niet leuk om te zien! Mijn ogen prikken er letterlijk van! :cab:

Misschien moet je niet een beetje te offtopic steeds gaan? Hij is niet jaloers op de PS3, hij vroeg enkel wie hem dat heeft wijsgemaakt (het is ook niet mogelijk dus eigenlijk klopt het..)

Link to comment
Delen op andere websites

Helaas klopt het inderdaad wel... :7 En Hearv94: ik weet nie meer waar ze het vertelden, maar op een of andere site was bekendgemaakt dat de PlayStation 3 de op 1 na modernste console uit de geschiedenis was! (en die op 1 ander na is een WII!)

Bewerkt: door GTA-TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...