Geplaatst: 23 juli 200915 jaren comment_1422277 Ik kan de missie No. 1 maar niet halen (De race met Brucy waarin je eerste moet worden) Kan iemand me vertellen hoe ik deze missie makkelijk kan halen? Dat zou fijn zijn.
Geplaatst: 30 juli 200915 jaren comment_1430062 De SuperGT is de sloomste sportwagen. Die informatie heb je keurig netjes van gta.wikia.com afgeplukt Tommy . Waarom zijn we eigenlijk al over een Super GT bezig, je bestuurd een Comet in deze missie .
Geplaatst: 30 juli 200915 jaren comment_1430064 Weetikveel, het is goed voor onze postcount en het heeft met de handling ter vergelijking van de Comet te maken .
Geplaatst: 30 juli 200915 jaren comment_1430065 De SuperGT is de sloomste sportwagen. Die informatie heb je keurig netjes van gta.wikia.com afgeplukt Tommy . Waarom zijn we eigenlijk al over een Super GT bezig, je bestuurd een Comet in deze missie . Ja! Maar op een filmpje ERGENS op YouTube had iemand een Turismo! In plaats van een comet. Die trouwens een supermooie kleur heeft!
Geplaatst: 30 juli 200915 jaren comment_1430076 Goudkleurig zoals de Comet? *Exactly! Ik hou van geld en daarom is mijn lievelingskleur ook goud! *vertaling NL: precies! Bewerkt: 30 juli 200915 jaren door GTA-TOM
Geplaatst: 30 juli 200915 jaren comment_1430078 Goudkleurig zoals de Comet? Ja! Ik hou van geld en daarom is mijn lievelingskleur ook goud! Dan zal dit wel een mod zijn of wijziging in de files door die persoon.
Geplaatst: 31 juli 200915 jaren comment_1430263 De SuperGT is de sloomste sportwagen. Die informatie heb je keurig netjes van gta.wikia.com afgeplukt Tommy . Waarom zijn we eigenlijk al over een Super GT bezig, je bestuurd een Comet in deze missie . Ja! Maar op een filmpje ERGENS op YouTube had iemand een Turismo! In plaats van een comet. Die trouwens een supermooie kleur heeft! Bedoel je niet een Random Race? Want dan kan je zelf in een voertuig naar keuze rijden. Over die goudkleurige Turismo en Comet. Die zijn van de Car Theft's. C G: Dat heb ik niet van gta.wikia.com, Dat weet ik gewoon.
Geplaatst: 31 juli 200915 jaren comment_1430297 Goudkleurig zoals de Comet? *Exactly! Ik hou van geld en daarom is mijn lievelingskleur ook goud! *vertaling NL: precies! Das een bugje die heel erg soms voorkomt.
Ik kan de missie No. 1 maar niet halen (De race met Brucy waarin je eerste moet worden)
Kan iemand me vertellen hoe ik deze missie makkelijk kan halen?
Dat zou fijn zijn.