Geplaatst: 31 mei 200519 jaren comment_147476 Ik ga naar school nieuwe pc kopen. Nou ben ik aan het twijfelen tussen deze twee. Merk COMPAQ Behuizing Desktop Processor AMD Sempron 3000+ Geheugen 512 MB DDR SDRAM Harddisk 80 GB 7200 rpm CD-ROM/DVD 16x DVD+/-RW Double Layer Videokaart 128 MB shared SIS Mirage2 Modem High speed 56K Poorten 7 x USB 2.0, serieel, parallel, 3 x PCI, AGP Toetsenbord PS/2 Muis Scroll Netwerkkaart 10/100BT FireWire 2 x IEEE 1394 Kaartlezer 9-in-1 Cardreader Besturingssysteem Windows© XP Home Edition Garantie 12 Maanden garantie, haal en breng service Of deze Intel Celeron 2.40 ghz 256mb geheugen 80 gb harde schijf VGA & sound onboard AOpen dvd dual layer zooi de rest is niet belangrijk.
Geplaatst: 2 juni 200519 jaren comment_148360 Maar kan ik die v-kaart van mij er nou inzetten? Je zou je oude videokaart erin kunnen zetten alleen als je moederbord die kaart ondersteund. Is het een agp kaart? Zoja, agp 2x, 4x of 8x (misschien pci-express, zal wel niet)? Jammer dat de gegevens van je moederbord van de amd sempron 3000+ er niet bij staan, als daar een moederbord inzit die pci-express ondersteund (ja die kans is er ) kan je oude videokaart er niet in. Als je niet weet wat de specs van je videokaart zijn geef je de naam van de videokaart dan zoek ik die wel ff. Bewerkt: 2 juni 200519 jaren door Steef
Geplaatst: 2 juni 200519 jaren Auteur comment_148389 Maar kan ik die v-kaart van mij er nou inzetten? Je zou je oude videokaart erin kunnen zetten alleen als je moederbord die kaart ondersteund. Is het een agp kaart? Zoja, agp 2x, 4x of 8x (misschien pci-express, zal wel niet)? Jammer dat de gegevens van je moederbord van de amd sempron 3000+ er niet bij staan, als daar een moederbord inzit die pci-express ondersteund (ja die kans is er ) kan je oude videokaart er niet in. Als je niet weet wat de specs van je videokaart zijn geef je de naam van de videokaart dan zoek ik die wel ff. Het is een ati Radeon 9500 pro 128mb v-kaart. Volgens mij toch een aardige v-kaart. @ Steef zou je me je msn kunnen pmen.
Geplaatst: 2 juni 200519 jaren comment_148440 Maar kan ik die v-kaart van mij er nou inzetten? Je zou je oude videokaart erin kunnen zetten alleen als je moederbord die kaart ondersteund. Is het een agp kaart? Zoja, agp 2x, 4x of 8x (misschien pci-express, zal wel niet)? Jammer dat de gegevens van je moederbord van de amd sempron 3000+ er niet bij staan, als daar een moederbord inzit die pci-express ondersteund (ja die kans is er ) kan je oude videokaart er niet in. Als je niet weet wat de specs van je videokaart zijn geef je de naam van de videokaart dan zoek ik die wel ff. Het is een ati Radeon 9500 pro 128mb v-kaart. Volgens mij toch een aardige v-kaart. @ Steef zou je me je msn kunnen pmen. Ik heb denk ik goed nieuws voor je, Poorten: 7 x USB 2.0, serieel, parallel, 3 x PCI, AGP Er staat AGP en jou kaart ondersteund 2x, 4x en 8x dus die moet erin passen B) Bewerkt: 2 juni 200519 jaren door Steef
Geplaatst: 2 juni 200519 jaren comment_148492 met het geheugen van de onderste kom je nergens, en Pentium is slechter met games dan AMD, ik neem aan dat je een gamer bent. --------- Om aan toe tevoegen, waarom post je niet hier het aantal geld wat je ter beschikking kan stellen, de bovenste is idd beter maar het is nou ook niet een top PC, ik had voor iets anders gegaan.
Geplaatst: 2 juni 200519 jaren Auteur comment_148507 Me budget was 500 eruo ik heb de amd gekocht en nu ga ik me er een andere v-kaart bij zetten en nog 256 mb werkgeheugen.
Geplaatst: 3 juni 200519 jaren comment_148841 Ikke heb zelf een Interl Pentium 4 3,2 ghz en ik heb mijn PC gewonnen de videokaart is wel slecht (Radeon X300 SE overklockt) maar toch je moet een gegeven paart nooit in de mond kijken ofzo....
Ik ga naar school nieuwe pc kopen.
Nou ben ik aan het twijfelen tussen deze twee.
Merk COMPAQ
Behuizing Desktop
Processor AMD Sempron 3000+
Geheugen 512 MB DDR SDRAM
Harddisk 80 GB 7200 rpm
CD-ROM/DVD 16x DVD+/-RW Double Layer
Videokaart 128 MB shared SIS Mirage2
Modem High speed 56K
Poorten 7 x USB 2.0, serieel, parallel, 3 x PCI, AGP
Toetsenbord PS/2
Muis Scroll
Netwerkkaart 10/100BT