Jump to content
Geplaatst:
comment_1423041

Hey,

Ik heb een vraag over het Hidden Interiors Universe. In GTA SA had je dat als je ergens binnenging je in een marker soms moest en moest wachten op het laden, en dan werd je ondertussen hoog in de lucht naar het interieur gestuurd. Hoe zit het in IV? Want je kan bijvoorbeeld gewoon door de deur lopen, wordt je dan nog steeds ongemerkt hoog in de lucht gestuurd? :puh:

Vraag kan mss dom zijn, zou handig zijn als stond op WikiGTA hoe het is.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1424876

Het is geen hidden interior denk ik, maar als je met Brucie op 90 procent like hebt staan kun je hem bellen voor een vliegritje met een heli. Je moet door een marker om op het dak te komen, normaal kan dit niet bij elk gebouw!

Geplaatst:
comment_1425137
Het is geen hidden interior denk ik, maar als je met Brucie op 90 procent like hebt staan kun je hem bellen voor een vliegritje met een heli. Je moet door een marker om op het dak te komen, normaal kan dit niet bij elk gebouw!

geen hidden interior, glitch of het hoort gewoon zo :puh:

ik zal het zo eens proberen :D

Geplaatst:
comment_1425353

geen hidden interior, glitch of het hoort gewoon zo :puh:

ik zal het zo eens proberen :D

Ok, sorry

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.