Jump to content
Geplaatst:
comment_147545

Beste leden van ons geliefde forum.

Een tijdje geleden is er een muziek award uitgedeeld aan een mooie en uitzonderlijke fim.

Slimm en mijzelf willen nu voor en door jullie een Top 3 gaan samenstellen van beste hits uit de jaren begin 60 t/m nu. (alle hits)

We gaan de aanvragen en tops verdelen in genres: Pop en rock en Hip Hop (R&B, Jazz , Soul) en Trance ook zouden we een apart gedeelte willen maken voor de stemmen, die natuurlijk zullen toe stromen, het lijkt een beetje hectisch met andere contests maar dat is het niet het is gewoon een samenstelling van nummers doe jullie uitgekozen.

Het stemmen gaat als volgt:

Je noteert het nummer en de band en die zet je in je Top.

Dus:

Pop:

1. Crowded house - don’t dream it’s over

Etc.

Nadat we die allemaal hebben verwerkt zullen we alleen de nummer noteren dat maakt het nog wat overzichtelijker.

Dus dan zul je zoiets krijgen:

Don’t dream it’s (over gaat opboksen tegen een ander liedje uit hetzelfde genre) Rick Astley – Never Gonna Give you up

Na een eerste ronde kiezen wij dus de beste 2 nummers van elk genre uit, die het dan

tegen elkaar op gaan nemen in de 2e Ronde, de winnaar van de 2e ronde gaat naar de

finale.

De Finale:

Hier gaan alle beste nummers uit alle genres het tegen elkaar opnemen

dus.

Voorbeeld:

In Da Club - Never Gonna Give you up - Smells Like Teen Spirit. - House of justice

Pietje:

Ik stem op In Da Club.

Het nummer met de meeste stemmen krijgt dan uiteindelijk de velbegeerde

Gtaforum Beste Nummer Award.

We hopen dat jullie zo’n beetje een idee hebben van wat we gaan doen, nogmaals het is geen contest alleen een samenstelling.

We gaan dit vol goede moed tegemoet dus Vote your Tops

Slimm en The Outlaw

Dit kan nog geedit worden voor een paar aanvullingen

De data wanneer alle lijsten in moeten zijn gelevers is 13 juni om 13:15 uur precies.

Daarna zullen de stemmen worden geteld en zullen we bekendmaken wanneer de volgende stemronde komt

STEMMEN KAN IN DIT TOPIC

Bewerkt: door The Outlaw

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_154796

Hier komen mijn stemmen:

Pop- Micheal Jackon - Thriller ------> Winnaar

Rock- Sum 41 - Fat Lip

Hip-Hop- 2Pac - Changes ----> Winnaar

Trance- Dj Tiésto - Love comes again

Geplaatst:
comment_154808

Hier komen mijn stemmen:

Pop- Micheal Jackon - Thriller ------> Winnaar

Rock- Sum 41 - Fat Lip

Hip-Hop- 2Pac - Changes ----> Winnaar

Trance- Dj Tiésto - Love comes again

Geplaatst:
  • Auteur
comment_157851

Zo de 4 :blink: lijstjes zijn binnen en we hebben al 2 winnaars op voorhand; de strijd zal gaan tussen Michael Jackson - Thriller, en tupac met changes. kies je favoriet en maandag zullen we de winnaar bekendmaken

Geplaatst:
comment_158499

Omfg, wordt van alle fronten aan gevallen!! Slimmm nee niet mijn Inbox!! The Outlaw nee niet mij M.P! Lol!, n00b vandaag, te vroeg aan de bier gegaan.

2 Pac

Bewerkt: door MrKooKie

Geplaatst:
  • Auteur
comment_158501
POP:

1. Elize - Automatic

2. Uniting Nations - Out of Touch

3. Lasgo - All Night Long

ROCK:

1. Guns n' Roses - Paradise City

2. Rolling Stones - Syphaty for the Devil

3. Twisted Sisters - I Wanna Rock

HIPHOP:

1. Run DMC - It's Like That

2. Run DMC - Illin'

3. The Game - Hate It Or Love It

TRANCE/HARDSTYLE/TECHNO/HARDCORE:

1. Neophyte - Alles kapot

2. John Marks - Update

3. Armin van Buuren - Shivers

Te laat Mr kookie weet niet wat je aan het doen bent maar we zijn al voorbij dat stadium :lol: nu moeten we kiezen tussen MJ en Tupac dus edit je bericht even s.v.p :)

Geplaatst:
comment_160762

De stemmen zijn getelt!

De winnaar van de Gtagames Music Awards is geworden 2Pac met Changes!

Ik wou graag iedereen bedanken voor het maken van hen lijstjes en bedanken voor het stemmen op jullie favo nummer. ;)

Greets,

The Outlaw, Slimm, Levi_16

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.