May 31, 200521 yr Punt 1. Het is MSG Plus! Geen MSN+ of MSN Plus! Punt 2. Ga naar een gespreksvenster. Typ daar: /nick met spatie. Doe dan Ctrl+K en dan kan je een kleur kiezen en typ dan maar verder Suc6.
May 31, 200521 yr Of je typt in je naam ·$35. 35 is bijvoorbeeld een kleur. Je kunt elk getal invullen voor het getal 35.
June 1, 200521 yr Maar kun je dan bijv. ook zien welke code welke kleur is? Nee, dat kan je met Ctrl + K wel.
June 2, 200521 yr Author Maar kun je dan bijv. ook zien welke code welke kleur is? Nee, dat kan je met Ctrl + K wel. Het is gelukt! alleen mijn in mijn Msn Naam gaan alle lettertjes doorelkaar staan :angry:
June 3, 200521 yr Author Bedoel je dat er allemaal codes door heen komen? Dat zijn dan die kleur codes Nee, dat alle smileys en letters door elkaar komen te staan...
June 23, 200520 yr Sorry dat ik dit topic heel erg ophaal maar kun je ook bijvoordbeeld onderstreepte naam krijgen??
Weet iemand hoe je bij MSN Plus kleuren in je naam doet?