Hallo, ik ben een week geleden begonnen met SCM scripten m.b.v. dit topic van Patrickw en Dutchy3010 en ik heb mijn eerste SCM mod gemaakt.
de missie
Om de missie te starten moet je in de camper gaan. Je wordt dan gebracht naar een paar weapon-pickups die je mag kiezen.
Als dat gedaan is ga je terug naar de grove en daar staat er al politie op je te wachten die je ook moet doden, daarna nog en politiewagen met versterking en uiteindelijk Tenpenny is een S.W.A.T. die je moet doden.
de missie2
Om de missie te starten moet je naar het $-icoon gaan.Je moet met een geldtransport geld afleveren op verschillende plaatsen. Onderweg komen er ook overvallers die je dan moet doden.
Uiteindelijk naar de Marine gaan en dan terug naar de bank.
het is nog niet compleet en er zullen waarschijnlijk bugs in zitten.
Hallo, ik ben een week geleden begonnen met SCM scripten m.b.v. dit topic van Patrickw en Dutchy3010 en ik heb mijn eerste SCM mod gemaakt.
de missie
Om de missie te starten moet je in de camper gaan. Je wordt dan gebracht naar een paar weapon-pickups die je mag kiezen.
Als dat gedaan is ga je terug naar de grove en daar staat er al politie op je te wachten die je ook moet doden, daarna nog en politiewagen met versterking en uiteindelijk Tenpenny is een S.W.A.T. die je moet doden.
de missie2
Om de missie te starten moet je naar het $-icoon gaan.Je moet met een geldtransport geld afleveren op verschillende plaatsen. Onderweg komen er ook overvallers die je dan moet doden.
Uiteindelijk naar de Marine gaan en dan terug naar de bank.
het is nog niet compleet en er zullen waarschijnlijk bugs in zitten.
laatste update:
11/08/2009 versie 1108
nieuw in versie 1108:
2de missie
vliegdekschip in het zuiden van las venturas
kleerkast
autobahn in las venturas
Vliegtuigshop in las venturas
screenshots
download+installatie
download in een rar: MPACK3.rar
download in een zipje: MPACK3.zip
Maak eerst een MPACK: tutorial (van Dutchy3010)
en kopieër MPACK3 in het mapje MPACK
spelen
selecteer nieuw game en daarna "test"
Bewerkt: door djcas