Geplaatst: 25 juli 200916 jaren comment_1424425 hoi! Ik heb weer is een idee maar kon het zo ff gouw niet vinden. Ik dacht als je firefox of IE op start krijg je natuurelijk door jouw geslecteerde begin pagina maar aangezien ik veel nieuws check op veel gebieden lijkt het me makkelijk een begin pagina te hebben waar je zelf links ik kan zetten naar andere pagina's waar je kijkt is dit mogelijk???? of bestaat het al? Alvast bedankt!
Geplaatst: 28 juli 200916 jaren comment_1427797 html vind ik ook nog iets te ingewikeld ,ik begin het te leren mss moete google chrome es nemen normaal laad het al uwe paginas , waar ge op zijt geweest en laat ze alemaal zien als ge google chrome opent
Geplaatst: 29 juli 200916 jaren comment_1427874 @italiancar: het zal vast niet ALLE pagina's laden waar je bent geweest, want dan krijg je honderden als niet duizenden tabbladen open @blokzeil1: dit kan inderdaad ook in microsoft front page. maar zoals ik altijd zeg, met een software-maak-programma ben je altijd gelimiteerd aan het programma, als je het zelf maakt in html (en css), heb je het volledig zelf in de hand, en kun je meer. maar in het geval van een startpagina is het wellicht een goede keuze om wel front page te gebruiken. trouwens, html is niet moeilijk, alleen moet je het even doorhebben Bewerkt: 29 juli 200916 jaren door marcootje
Geplaatst: 29 juli 200916 jaren Auteur comment_1428184 @italiancar:het zal vast niet ALLE pagina's laden waar je bent geweest, want dan krijg je honderden als niet duizenden tabbladen open @blokzeil1: dit kan inderdaad ook in microsoft front page. maar zoals ik altijd zeg, met een software-maak-programma ben je altijd gelimiteerd aan het programma, als je het zelf maakt in html (en css), heb je het volledig zelf in de hand, en kun je meer. maar in het geval van een startpagina is het wellicht een goede keuze om wel front page te gebruiken. trouwens, html is niet moeilijk, alleen moet je het even doorhebben heb je wat tips?
Geplaatst: 29 juli 200916 jaren comment_1428203 @italiancar:het zal vast niet ALLE pagina's laden waar je bent geweest, want dan krijg je honderden als niet duizenden tabbladen open het laat wel de meest recente site's zien die geopent geweest zijn en de meest bezochte
Geplaatst: 29 juli 200916 jaren comment_1428239 ik geloof dat als je bij firefox en IE & google chrome in je webbrowser ding typt (waar normaal www,gtaforum.nl staat ) about:newtab dat je dan recente / meest bezocht pagina's ziet ook iets? Nog 1 post betekend: 700 posts Bewerkt: 29 juli 200916 jaren door bramboy
Geplaatst: 29 juli 200916 jaren comment_1428243 Misschien hiertussen kijken? KlikkerDie MyPIP lijkt me veelbelovend. Mypip was het ja
Geplaatst: 29 juli 200916 jaren comment_1428553 ... heb je wat tips? tips waarvoor? Bewerkt: 29 juli 200916 jaren door marcootje
Geplaatst: 29 juli 200916 jaren comment_1428576 Als je firefox gebruikt is fastdial goed voor je. Het is een add-on voor firefox. Dit is weliswaar geen website, maar is zeker niet minder handig. voor meer info en de download klik hier. Klik hier voor de site. Op deze site kan je overigens ook logo's vinden van de veel sites, deze kan je dan weer gebruiken als afbeelding voor fastdial. hugotje112
Geplaatst: 30 juli 200916 jaren Auteur comment_1429028 Als je firefox gebruikt is fastdial goed voor je. Het is een add-on voor firefox.Dit is weliswaar geen website, maar is zeker niet minder handig. voor meer info en de download klik hier. Klik hier voor de site. Op deze site kan je overigens ook logo's vinden van de veel sites, deze kan je dan weer gebruiken als afbeelding voor fastdial. hugotje112 dit is presies wat ik zocht!
Geplaatst: 30 juli 200916 jaren comment_1429248 Als je firefox gebruikt is fastdial goed voor je. Het is een add-on voor firefox.Dit is weliswaar geen website, maar is zeker niet minder handig. voor meer info en de download klik hier. Klik hier voor de site. Op deze site kan je overigens ook logo's vinden van de veel sites, deze kan je dan weer gebruiken als afbeelding voor fastdial. hugotje112 dit is presies wat ik zocht! firefox ownt toch weer
Geplaatst: 30 juli 200916 jaren comment_1429340 nouja, ik weet niet precies hoe die plugin werkt, maar ik vind mijn homepage toch handiger vooral omdat ik zo'n 50 links op mn homepage heb staan, die volgens mij niet allemaal in die plug-in passen. daarnaast heb ik ook een dynamisch gedeelte erin zitten, wat al zeker niet kan in die plug-in maar dat is dan toch mijn persoonlijke situatie.
hoi!
Ik heb weer is een idee maar kon het zo ff gouw niet vinden.
Ik dacht als je firefox of IE op start krijg je natuurelijk door jouw geslecteerde begin pagina maar
aangezien ik veel nieuws check op veel gebieden lijkt het me makkelijk een begin pagina te hebben
waar je zelf links ik kan zetten naar andere pagina's waar je kijkt
is dit mogelijk????
of bestaat het al?
Alvast bedankt!