Geplaatst: 26 juli 200915 jaren comment_1425150 als je bijvoorbeeld de infernus graag wilt houden en je zet hem in je autoopslagvak bij je savehouse komt hij dan weer terug op de vindplaats. alvast bedankt
Geplaatst: 29 juli 200915 jaren comment_1428994 als je bijvoorbeeld de infernus graag wilt houden en je zet hem in je autoopslagvak bij je savehouse komt hij dan weer terug op de vindplaats.alvast bedankt Als je graag de Infernus wilt houden moet je hem vinden,parkeren op je plek en dan terug gaan voor een andere, zo kun je eindeloos doorgaan!
Geplaatst: 29 juli 200915 jaren comment_1428997 als je bijvoorbeeld de infernus graag wilt houden en je zet hem in je autoopslagvak bij je savehouse komt hij dan weer terug op de vindplaats.alvast bedankt Als je graag de Infernus wilt houden moet je hem vinden,parkeren op je plek en dan terug gaan voor een andere, zo kun je eindeloos doorgaan! Nou, eigenlijk niet eindeloos. Je kan maar 2 voertuigen parkeren op je saveplek he maar je kan het inderdaad bij meerdere safehouses doen, kan je wel meer dan 2 infernussen (?) hebben. EDIT: Mijn post: 01:38:38, hieronder 01:39:39, toeval? Bewerkt: 29 juli 200915 jaren door TahR78
Geplaatst: 29 juli 200915 jaren comment_1428998 als je bijvoorbeeld de infernus graag wilt houden en je zet hem in je autoopslagvak bij je savehouse komt hij dan weer terug op de vindplaats.alvast bedankt Als je graag de Infernus wilt houden moet je hem vinden,parkeren op je plek en dan terug gaan voor een andere, zo kun je eindeloos doorgaan! Toch niet want je hebt maar plaats voor 10auto's, hij had het antwoordt trouwens al gekregen .
Geplaatst: 30 juli 200915 jaren Auteur comment_1429369 als je bijvoorbeeld de infernus graag wilt houden en je zet hem in je autoopslagvak bij je savehouse komt hij dan weer terug op de vindplaats.alvast bedankt Als je graag de Infernus wilt houden moet je hem vinden,parkeren op je plek en dan terug gaan voor een andere, zo kun je eindeloos doorgaan! Toch niet want je hebt maar plaats voor 10auto's, hij had het antwoordt trouwens al gekregen . het is me nu allemaal duidelijk _O_ _O_ _O_ _O_
Geplaatst: 31 juli 200915 jaren comment_1430356 De Infernus uit Stevie's Car Theft heeft een unieke groene kleur .
Geplaatst: 31 juli 200915 jaren comment_1430415 De Infernus uit Stevie's Car Theft heeft een unieke groene kleur . Die is toch echt goud hoor Cuban Gangster. De LimeGreen versie kan je ook gewoon op straat tegenkomen.
Geplaatst: 31 juli 200915 jaren comment_1430422 De Infernus uit Stevie's Car Theft heeft een unieke groene kleur . Die is toch echt goud hoor Cuban Gangster. De LimeGreen versie kan je ook gewoon op straat tegenkomen. Ja Tommy, een Infernus zie je elke dag rijden .
Geplaatst: 31 juli 200915 jaren comment_1430430 Niet dus, Uum Tommy, jij zei zelf (kijk maar in 't One TIme Only topic) dat dat ding LimeGreen was . Oke, met een gouden schijn, maar 't is nog steeds Groen .
Geplaatst: 31 juli 200915 jaren comment_1430934 Niet dus, Uum Tommy, jij zei zelf (kijk maar in 't One TIme Only topic) dat dat ding LimeGreen was . Oke, met een gouden schijn, maar 't is nog steeds Groen . Ow w8 ff, ff kijke Hearv94. ik bedoel natuurlijk als je zelf in een Infernus rijdt.
Geplaatst: 4 augustus 200915 jaren Auteur comment_1434407 nog even over de infernus en stevie ik heb gehoord dat de infernus ook weer terug komt op de vindplaats naardat je hem naar stevie hebt gebracht klopt dit?
Geplaatst: 4 augustus 200915 jaren comment_1434421 nog even over de infernus en stevie ik heb gehoord dat de infernus ook weer terug komt op de vindplaats naardat je hem naar stevie hebt gebracht klopt dit? Heb dat ook al gehoort, denk el dat dit klopt aangezien veel leden dit zeggen
Geplaatst: 4 augustus 200915 jaren comment_1434696 nog even over de infernus en stevie ik heb gehoord dat de infernus ook weer terug komt op de vindplaats naardat je hem naar stevie hebt gebracht klopt dit? Heb dat ook al gehoort, denk el dat dit klopt aangezien veel leden dit zeggen Ondere andere ik, En ik haal mijn theorie onderuit aangezien hij niet terugspawnt.
Geplaatst: 4 augustus 200915 jaren comment_1434980 nog even over de infernus en stevie ik heb gehoord dat de infernus ook weer terug komt op de vindplaats naardat je hem naar stevie hebt gebracht klopt dit? Heb dat ook al gehoort, denk el dat dit klopt aangezien veel leden dit zeggen Ondere andere ik, En ik haal mijn theorie onderuit aangezien hij niet terugspawnt. Wie ben ik om dan iets anders te zeggen , ah Tommy, interesse om bij The Underground te komen?
als je bijvoorbeeld de infernus graag wilt houden en je zet hem in je autoopslagvak bij je savehouse komt hij dan weer terug op de vindplaats.
alvast bedankt