Geplaatst: 26 juli 200915 jaren comment_1425341 Is er een manier dat je in de U.L. Paper kantoor kan komen? Want er lopen wel gewoon mensen alleen ik kan niet naar binnen. Vindt ik echt jammer. ( ik heb xbox 360 dus ik kan niet teleporten of hoe jullie zoiets noemen )
Geplaatst: 26 juli 200915 jaren comment_1425344 Je kunt er niet in komen! Alleen in de missie Final Intervieuw. Helaas...
Geplaatst: 26 juli 200915 jaren comment_1425347 Je kunt er niet in komen! Alleen in de missie Final Intervieuw. Helaas... Dat is het kantoor van Goldberg. Het kantoor van UL paper zie je alleen in scènes, je kan er nooit zelf inkomen.
Geplaatst: 26 juli 200915 jaren comment_1425372 Je kunt er niet in komen! Alleen in de missie Final Intervieuw. Helaas... Dat is het kantoor van Goldberg. Het kantoor van UL paper zie je alleen in scènes, je kan er nooit zelf inkomen. Sorry, had even nie opgelet om welk gebouw het ging...
Is er een manier dat je in de U.L. Paper kantoor kan komen? Want er lopen wel gewoon mensen alleen ik kan niet naar binnen. Vindt ik echt jammer. ( ik heb xbox 360 dus ik kan niet teleporten of hoe jullie zoiets noemen
)