Maar ik heb ALLE race's gewonnen. Ik heb de hele lijst 3x gecontroleerd omdat ik aan mezelf begon te twijfelen. Weet iemand hoe dit kan of hebben er meer mensen dit probleem.
Ik hoop niet dat ik AL die race's opnieuw moet gaan doen omdat ie 1 misschien niet geregistreerd heeft. (al lijkt me dat ook raar want hij staat wel gewoon ales gewonnen in mijn lijst).
Ik hoop dat iemand me kan helpen, dan heb ik meteen de platinum trophy.
Hallo ik hoop dat iemand mij kan helpen. Ik hoef bij gta nog maar 1 trophy en dat is: auf wiedersehen petrovic.
Ik heb ALLE race's gehad en ook de modi games. Toch heb ik nog niet de trophy gekregen.
Ik heb zowel via de ps3 als via http://socialclub.rockstargames.com/games/...ultiplayer.html gekeken welke race's ik nog moet.
Maar ik heb ALLE race's gewonnen. Ik heb de hele lijst 3x gecontroleerd omdat ik aan mezelf begon te twijfelen. Weet iemand hoe dit kan of hebben er meer mensen dit probleem.
Ik hoop niet dat ik AL die race's opnieuw moet gaan doen omdat ie 1 misschien niet geregistreerd heeft. (al lijkt me dat ook raar want hij staat wel gewoon ales gewonnen in mijn lijst).
Ik hoop dat iemand me kan helpen, dan heb ik meteen de platinum trophy.
Groetjes ShaggyBas