Geplaatst: 27 juli 200915 jaren comment_1425955 ik heb commands nodig ik weet nl niet hoe ik ze maak+erin zet. Is hier mischien een tut voor. Ik heb nu het account systeem en een paar auto's neergezet. nu wil ik graag verder met commands want zonder commands is een server niets.
Geplaatst: 27 juli 200915 jaren Auteur comment_1425994 heb ik niet zo veel aan hoe zet ik bijf /kill /rules /ban /kick etc erin :O
Geplaatst: 27 juli 200915 jaren comment_1426009 ... public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if(strcmp(cmdtext, "/kill") == 0) { SetPlayerHealth(playerid, 0.0); return 1; } if(strcmp(cmdtext, "/rules") == 0) { SendClientMessage(playerid, KLEUR, "Rules:"); //Vervang KLEUR door je eigen kleur //Hier weer SendClientMessage met je eigen tekst //Enz return 1; } return 0; } Kill en Rules commands. Hier vind je een documentatie hoe je een kick command kan maken Vervang Kick(strval(tmp)); door Ban(strval(tmp)); om er een ban command van te maken. Bewerkt: 27 juli 200915 jaren door Remi-X
Geplaatst: 29 juli 200915 jaren comment_1428562 ... public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if(strcmp(cmdtext, "/kill") == 0) { SetPlayerHealth(playerid, 0.0); return 1; } if(strcmp(cmdtext, "/rules") == 0) { SendClientMessage(playerid, KLEUR, "Rules:"); //Vervang KLEUR door je eigen kleur //Hier weer SendClientMessage met je eigen tekst //Enz return 1; } return 0; } Kill en Rules commands. Hier vind je een documentatie hoe je een kick command kan maken Vervang Kick(strval(tmp)); door Ban(strval(tmp)); om er een ban command van te maken. als je ForceClassSelection(playerid); boven SetPlayerHealth zet en command veranderd naar /change dan heb je een mooie change class command.
ik heb commands nodig ik weet nl niet hoe ik ze maak+erin zet.
Is hier mischien een tut voor.
Ik heb nu het account systeem en een paar auto's neergezet.
nu wil ik graag verder met commands
want zonder commands is een server niets.