Geplaatst: 27 juli 200915 jaren comment_1426003 ik heb de codecs gedownload om .avi te importeren. Dus ik klikken op het video bestand en hij zegt niks over stream attributes ofzo. Ik juichend de kamer door springen, importeer me videobestand en probeer het af te spelen, MAAR... ik krijg op de tijdbalk alleen rood beeld te zien en op de video preview alleen zwart beeld Bewerkt: 27 juli 200915 jaren door Cr9Productionz
Geplaatst: 27 juli 200915 jaren comment_1426028 Heb je geen backup van de oude codec gemaakt? (altijd doen)
Geplaatst: 27 juli 200915 jaren Auteur comment_1426041 Heb je geen backup van de oude codec gemaakt? (altijd doen) huh hoe bedoel je?? (jaah ik ben niet zo slim:p) reageer pleaz >>> Door Thundercover: Berichten samengevoegd, zie mijn post verderop in het topic.<<<
Geplaatst: 27 juli 200915 jaren comment_1426092 Heb je geen backup van de oude codec gemaakt? (altijd doen) huh hoe bedoel je?? (jaah ik ben niet zo slim:p) reageer pleaz heb je hem niet op mute staan? rechter muis knop op klikken en dan unmutten volgens mij
Geplaatst: 27 juli 200915 jaren comment_1426196 Het spoor is gemute.. Dat wil zeggen dat je dus op het preview scherm niet ziet welke video er op dat spoor staat. Je moet dan op het icoontje drukken. Dat de video op het spoor rood is wil in principe nog niks zeggen, ik heb daar soms ook last van.
Geplaatst: 27 juli 200915 jaren comment_1426207 Heb je geen backup van de oude codec gemaakt? (altijd doen) huh hoe bedoel je?? (jaah ik ben niet zo slim:p) reageer pleaz Ga niet bumpen/dubbelposten, dat wekt alleen maar irritatie op en zal je niet sneller helpen.
Geplaatst: 27 juli 200915 jaren Auteur comment_1426404 Het spoor is gemute.. Dat wil zeggen dat je dus op het preview scherm niet ziet welke video er op dat spoor staat. Je moet dan op het icoontje drukken. Dat de video op het spoor rood is wil in principe nog niks zeggen, ik heb daar soms ook last van. hij stond idd op mute maar toen ik daarop klikte veranderde er niet veel behalve dat het spoor niet meer zwart was:S maar wel vaag is dat je heet geluid wel hoort >>> Door Thundercover: Berichten samengevoegd, gebruik voortaan de Edit- of Bewerk-knop. Let hier op! <<<
ik heb de codecs gedownload om .avi te importeren.
Dus ik klikken op het video bestand en hij zegt niks over stream attributes ofzo.
Ik juichend de kamer door springen, importeer me videobestand en probeer het af te spelen, MAAR...
ik krijg op de tijdbalk alleen rood beeld te zien en op de video preview alleen zwart beeld

Bewerkt: door Cr9Productionz