Geplaatst: 27 juli 200915 jaren comment_1426511 dit keer is het geen avi maar mp4>:[ weet iemand wat dit betekend? voordat ik alle codecs had geinstalleerd met mp4 en avi enzo kon ik mp4 wel importeren maar ging ie laggen enzo en kreeg ik van die blauwe vlekken in me video preview
Geplaatst: 28 juli 200915 jaren comment_1427212 Hij kan het formaat simpelweg gewoon niet lezen. Ik denk dat het het handigste is om online je MP4 filmpje om te zetten naar .avi, daar heeft Vegas over het algemeen geen problemen mee.
Geplaatst: 29 juli 200915 jaren Auteur comment_1428116 Hij kan het formaat simpelweg gewoon niet lezen. Ik denk dat het het handigste is om online je MP4 filmpje om te zetten naar .avi, daar heeft Vegas over het algemeen geen problemen mee. ken jij een goede site die dat kan omzetten maar de kwaliteit niet verminderd?
Geplaatst: 7 augustus 200915 jaren comment_1438543 Ik heb dezelfde fouten wanneer ik een YouTube filmpje dat geëncodeert is in de AVC-codec (?) wil importeren in Sony Vegas 8.0c.
Geplaatst: 7 augustus 200915 jaren comment_1438571 Ik heb dezelfde fouten wanneer ik een YouTube filmpje dat geëncodeert is in de AVC-codec (?) wil importeren in Sony Vegas 8.0c. Ik raad je aan om gewoon de FLV te rippen van Youtube en die daarna om te zitten naar .AVI met Mediaconvert, dat werkt altijd (heb het zelf ook vaak gedaan).
dit keer is het geen avi maar mp4>:[
weet iemand wat dit betekend?
voordat ik alle codecs had geinstalleerd met mp4 en avi enzo kon ik mp4 wel importeren maar ging ie laggen enzo en kreeg ik van die blauwe vlekken in me video preview