Geplaatst: 27 juli 200917 jaren Alle wapens zijn goed genoeg maar toch zou je het best met het zwaarste wapen dat je hebt schieten .
Geplaatst: 21 augustus 200916 jaren Ik heb het gewoon met een SMG gedaan, maar met M4 kan het ook heel goed.
Geplaatst: 1 september 200916 jaren Sowieso GEEN pistool. Op het dak van Sweet kun je een Tec-9 vinden. En je kan bij de Ammu-Nation een Micro SMG kopen. Koop die. Die is goed genoeg voor deze missie. Na deze missie kun je territoria overnemen om AK-47's te krijgen .
Geplaatst: 2 september 200916 jaren Deze missie is vry makkelyk, aangezien ze eerst met honkbalknuppels, daarna met pistolen en daarna met uzi's komen. Het is makkelyk te doen met een uzi, maar om t nog simpeler te maken zou ik een SMG kopen. Om veel kogels te krygen by de SMG, maar toch geld te besparen: koop veel Tec-9 kogels en daarna 1 keer de SMG. Aangezien de kogels van hetzelfde kaliber zyn, heb je dus veel kogels voor de SMG.
Geplaatst: 3 september 200916 jaren ik zelf heb het met een micro-SMG gedaan vooral laag blijven en achter iets shuilen,dan zie jij ze maar zij jou niet
Welke wapens raden jullie aan voor de missie Dobberman?