Geplaatst: 27 juli 200915 jaren comment_1426792 Ik had een Wanted command gemaakt, en die wanted steren werkten perfect. alleen wil ik dat het word /wanted [playerid] Ik heb dit nu: if(strcmp(cmd, "/wanted", true) == 0) { GetPlayerName(playerid, playername, sizeof(playername)); Wanted = GetPlayerWantedLevel(playerid); if(Wanted == 0) { SetPlayerWantedLevel(playerid,1); } if(Wanted == 1) { SetPlayerWantedLevel(playerid,2); } if(Wanted == 2) { SetPlayerWantedLevel(playerid,3); } if(Wanted == 3) { SetPlayerWantedLevel(playerid,4); } if(Wanted == 4) { SetPlayerWantedLevel(playerid,5); } if(Wanted == 5) { SetPlayerWantedLevel(playerid,6); } return 1; } Het geld nu alleen maar voor jezelf, Hoe kan ik het voor iemand ander [playerid] laten gelden? Bewerkt: 27 juli 200915 jaren door mosweg
Geplaatst: 27 juli 200915 jaren comment_1426874 public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { new cmd[128], idx; cmd = strtok(cmdtext, idx); if(strcmp(cmd, "/wanted", true) == 0) { new tmp[128]; tmp = strtok(cmdtext, idx); if(strlen(tmp) == 0) return SendClientMessage(playerid, COLOR, "USAGE: /wanted [playerid]"); SetPlayerWantedLevel(playerid, GetPlayerWantedLevel(playerid) + 1); SendClientMesage(playerid, COLOR, "You have changed someone's wanted level!"); return 1; } return 0; } @Hieronder: Owja, foutje Bewerkt: 28 juli 200915 jaren door Remi-X
Geplaatst: 28 juli 200915 jaren Auteur comment_1427065 ik krijg dan deze errors: error 047: array sizes do not match, or destination array is too small en dat gaat over: cmd = strtok(cmdtext, idx); tmp = strtok(cmdtext, idx); Maar bij andere filersripts heb ik: new cmd[256] in plaats van: new cmd[128] en als ik die doe dan geeft hij geen errors aan, Maar ingame als ik in mijn lege server /wanted 7 doe dan krijg ik de wanted sterren, komt dat omdat ik een speler deed die niet in de server zat? Gathet met echte spelers dan wel goed?
Geplaatst: 28 juli 200915 jaren Auteur comment_1427070 Opgelost, Om de server te laten weten dat het voor een ander is: if(strcmp(cmd, "/wanted", true) == 0) { tmp = strtok(cmdtext, idx); giveplayerid = strval(tmp); if(strlen(tmp) == 0) return SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, "USAGE: /wanted [playerid]"); SetPlayerWantedLevel(giveplayerid, GetPlayerWantedLevel(playerid) + 1); SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, "You have changed someone's wanted level!"); return 1; } Wat veranderd werd: giveplayerid = strval(tmp); SetPlayerWantedLevel(giveplayerid, GetPlayerWantedLevel(playerid) + 1);
Geplaatst: 28 juli 200915 jaren comment_1427120 GetPlayerWantedLevel(playerid) + 1); Hier moet je playerid ook vervangen.
Geplaatst: 28 juli 200915 jaren Auteur comment_1427196 GetPlayerWantedLevel(playerid) + 1); Hier moet je playerid ook vervangen. Bedankt, Die was ik vergeten, Omdat ik het op mezelf en niet actieve spelers uitteste werkte hij wel, mijn wantedsterren +1 maar het moet inderdaad GetPlayerWantedLevel(giveplayerid) + 1);
Ik had een Wanted command gemaakt, en die wanted steren werkten perfect.
alleen wil ik dat het word /wanted [playerid]
Ik heb dit nu:
Het geld nu alleen maar voor jezelf,
Hoe kan ik het voor iemand ander [playerid] laten gelden?
Bewerkt: door mosweg