Jump to content
Geplaatst:
comment_1426792

Ik had een Wanted command gemaakt, en die wanted steren werkten perfect.

alleen wil ik dat het word /wanted [playerid]

Ik heb dit nu:

if(strcmp(cmd, "/wanted", true) == 0)
 {
 GetPlayerName(playerid, playername, sizeof(playername));

	Wanted = GetPlayerWantedLevel(playerid);

	if(Wanted == 0)
	{
	SetPlayerWantedLevel(playerid,1);
	}
	if(Wanted == 1)
	{
	SetPlayerWantedLevel(playerid,2);
	}
	if(Wanted == 2)
	{
	SetPlayerWantedLevel(playerid,3);
	}
	if(Wanted == 3)
	{
	SetPlayerWantedLevel(playerid,4);
	}
	if(Wanted == 4)
	{
	SetPlayerWantedLevel(playerid,5);
	}
	if(Wanted == 5)
	{
	SetPlayerWantedLevel(playerid,6);
	}
	return 1;
}

Het geld nu alleen maar voor jezelf,

Hoe kan ik het voor iemand ander [playerid] laten gelden?

Bewerkt: door mosweg

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1426874

public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
new cmd[128], idx;
cmd = strtok(cmdtext, idx);

if(strcmp(cmd, "/wanted", true) == 0)
{
	new tmp[128];
	tmp = strtok(cmdtext, idx);

	if(strlen(tmp) == 0) return SendClientMessage(playerid, COLOR, "USAGE: /wanted [playerid]");

	SetPlayerWantedLevel(playerid, GetPlayerWantedLevel(playerid) + 1);
	SendClientMesage(playerid, COLOR, "You have changed someone's wanted level!");
	return 1;
}
return 0;
}

@Hieronder: Owja, foutje :puh:

Bewerkt: door Remi-X

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1427065

ik krijg dan deze errors:

error 047: array sizes do not match, or destination array is too small

en dat gaat over:

cmd = strtok(cmdtext, idx);

tmp = strtok(cmdtext, idx);

Maar bij andere filersripts heb ik: new cmd[256] in plaats van: new cmd[128]

en als ik die doe dan geeft hij geen errors aan,

Maar ingame als ik in mijn lege server /wanted 7 doe dan krijg ik de wanted sterren, komt dat omdat ik een speler deed die niet in de server zat? Gathet met echte spelers dan wel goed?

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1427070

Opgelost,

Om de server te laten weten dat het voor een ander is:

if(strcmp(cmd, "/wanted", true) == 0)
{
	tmp = strtok(cmdtext, idx);
giveplayerid = strval(tmp);
	if(strlen(tmp) == 0) return SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, "USAGE: /wanted [playerid]");

	SetPlayerWantedLevel(giveplayerid, GetPlayerWantedLevel(playerid) + 1);
	SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, "You have changed someone's wanted level!");
	return 1;
}

Wat veranderd werd:

giveplayerid = strval(tmp);

SetPlayerWantedLevel(giveplayerid, GetPlayerWantedLevel(playerid) + 1);

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1427196
GetPlayerWantedLevel(playerid) + 1);

Hier moet je playerid ook vervangen.

Bedankt,

Die was ik vergeten,

Omdat ik het op mezelf en niet actieve spelers uitteste werkte hij wel, mijn wantedsterren +1 maar het moet inderdaad

GetPlayerWantedLevel(giveplayerid) + 1);

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.