Jump to content
Geplaatst:
comment_1427256

Ik ga nog niet veel informatie vrijgeven behalve de screens. Niet omdat ik lui ben -deels wel- maar omdat ik binnen een paar dagen vertrek op vakantie en toch nog iets wou laten zien van mijn mod wat ik oorspronkelijk niet van plan was. Elke screen is een nieuw stuk progress dat ik die dag had gemaakt.

Ik heb zo zitten denken, met dit kan ik alles doen dus als je een request zou hebben iets zeg het maar en dan kan ik later nog beslissen wat door gaat naar de werkelijke mod. Dit komt er zeker al in.

Features:

- Een race, wees de eerste.

- Een grote oorlog, vergelijkbaar met first person shooters waarin je in een slagveld als soldaat speelt.

- Een survival mode, hou zo lang mogelijk stand.

Dit is het momenteel, als je ideeën hebt die je wilt meedelen, meld ze op deze manier.

Bv.

- Wat: Een race

- Uitleg: Een korte race met jumps en looping

Tester:

Bayside

Screens:

gtp.th.jpg

gtp1.th.jpg

gtp2j.th.jpg

gtp3.th.jpg

gtp4.th.jpg

gtp5.th.jpg

gtp6.th.jpg

gtp7.th.jpg

gtp8.th.jpg

gtp9.th.jpg

gtp10.th.jpg

gtp11.th.jpg

gtp12.th.jpg

gtp13.th.jpg

gtp14.th.jpg

gtp15.th.jpg

gtp16.th.jpg

gtp17.th.jpg

gtp18.th.jpg

gtp19.th.jpg

gtp20.th.jpg

gtp21.th.jpg

gtp22.th.jpg

Zo, dit was het binnenkort weer nieuws ;)

Bewerkt: door .:TOM:.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1429079

Fantastisch idee! Leuk dat je de map van Zero's interieur hebt gebruikt. Ik wil 'm wel spelen als er een aantal verschillende opties zijn, ik vind het echt een leuk idee :)

Nu snap ik het maar is dat niet wat kleinschalig voor die grote map?

Je kan toch willekeurig coordinaten voor X en Y doen? Je neemt de coordinaat van het begin van het 'eiland' aan de lengte, en de coordinaten aan het eind van de lengte, en daar doe je dan een random getal tussen. Dit doe je ook voor Y, en dan worden de peds altijd random gespawnt. Misschien ook leuk om de wapens en modellen willekeurig te doen. Misschien iets meer werk om al de IF's te maken en de modellen te laden, maarja, de fun is groter :D

Veel succes :)

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1429255
Fantastisch idee! Leuk dat je de map van Zero's interieur hebt gebruikt. Ik wil 'm wel spelen als er een aantal verschillende opties zijn, ik vind het echt een leuk idee :)
Nu snap ik het maar is dat niet wat kleinschalig voor die grote map?

Je kan toch willekeurig coordinaten voor X en Y doen? Je neemt de coordinaat van het begin van het 'eiland' aan de lengte, en de coordinaten aan het eind van de lengte, en daar doe je dan een random getal tussen. Dit doe je ook voor Y, en dan worden de peds altijd random gespawnt. Misschien ook leuk om de wapens en modellen willekeurig te doen. Misschien iets meer werk om al de IF's te maken en de modellen te laden, maarja, de fun is groter :D

Veel succes :)

Wel Beagle, dat bedoelde ik met de survival mode die ik momenteel probeer te scripten. Het is me al gelukt om de models random te krijgen, de X en Y coords, de wapens ook. Ik kreeg de peds gespawnt maar er doken altijd problemen op, peds die onder de grond spawnen bijvoorbeeld en crashes af en toe meestal pas na een 30 tal seconden spelen en soms crasht ie zelfs niet. De code is al 4 a 3 maal herschreven en ik begin het een beetje saai te vinden. :zz:

  • 1 maand later...
Geplaatst:
  • Auteur
comment_1483497

Hey iedereen,

Na lange periode van niks doen, breng ik even een Betaversie uit. Er zit nog niks van missies of ietsz dat met scripten te maken had in, dat komt er wel nog eens aan. De install is gemakkelijk gehouden:

1. Gebruik de mapcleaner met standaard instellingen op je SA.

2. Plaats de .rar die je hier kunt downloaden in de folder van SA bij de .exe.

3. Gebruik je rechtermuisknop en doe hier uitpakken.

Als er iemand bugs/glitches vind meld het hier even opf stuur een PB'tje.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.