Geplaatst: 28 juli 200915 jaren comment_1427621 heey. ik weet niet hoe ik mijn auto kan healen voor mijn stunt server. kan iemand me daar bij helpen. ik wil graag dat als hij zeer beschadigd is dat hij automatisch healt. alvast bedankt
Geplaatst: 28 juli 200915 jaren comment_1427778 forward SetHealth(); //We maken een nieuwe callback OnGameModeInit() { SetTimer("SetHealth", 500, true); //Die callback gaan we timen return 1; } public SetHealth() { for(new i = 0; i < GetMaxPlayers(); i++) //'playerid' heet vanaf hier 'i' { if(IsPlayerInAnyVehicle(i)) //Als de speler in een voertuig is { new vehicleid = GetPlayerVehicleID(i); //Vehicleid opzoeken waar de speler in zit new Float:CarHealth GetVehicleHealth(vehicleid, CarHealth); //En kijken wat de CarHealth is if(CarHealth < 1000.0) //Als de health minder dan 1000 is { SetVehicleHealth(vehicleid, 1000.0); //Vullen we de health weer helemaal bij } } } return 1; //En het script is klaar } Bewerkt: 29 juli 200915 jaren door Remi-X
Geplaatst: 29 juli 200915 jaren Auteur comment_1427899 forward SetHealth(); //We maken een nieuwe callback OnGameModeInit() { SetTimer("SetHealth", 500, true); //Die callback gaan we timen return 1; } public SetHealth() { for(new i = 0; i < GetMaxPlayers(); i++) //'playerid' heet vanaf hier 'i' { if(IsPlayerInAnyVehicle(i)) //Als de speler in een voertuig is { new vehicleid = GetPlayerVehicleID(i); //Vehicleid opzoeken waar de speler in zit new Float:CarHealth = GetVehicleHealth(vehicleid); //En kijken wat de CarHealth is if(CarHealth < 1000.0) //Als de health minder dan 1000 is { SetVehicleHealth(vehicleid, 1000.0); //Vullen we de health weer helemaal bij } } } return 1; //En het script is klaar } thanks
Geplaatst: 29 juli 200915 jaren comment_1428158 Ik wou zoiets dergelijks alleen dan met vehicle id 490. Ik had dit maar dan krijg ik 2 errors, Errors: error 001: expected token: ";", but found "if" bij: if (vehicle > 490) public SetHealth(playerid) { new vehicle = GetPlayerVehicleID(playerid); //Vehicleid opzoeken waar de speler in zit new Float:CarHealth if (vehicle > 490) { GetVehicleHealth(vehicle, CarHealth); //En kijken wat de CarHealth is if(CarHealth < 1000.0) //Als de health minder dan 1000 is { SetVehicleHealth(490, 1000.0); //Vullen we de health weer helemaal bij } } return 1; //En het script is klaar } Weet iemand hoe ik dat oplos of wat een goede code is voor vehicle id 490 de hlee tijd op 100 zetten?
heey. ik weet niet hoe ik mijn auto kan healen voor mijn stunt server. kan iemand me daar bij helpen. ik wil graag dat als hij zeer beschadigd is dat hij automatisch healt. alvast bedankt