Geplaatst: 28 juli 200915 jaren comment_1427704 Hoi, ik heb een Wireless-G Broadband Router, Hoe kan ik hier een port toevoegen? of in andere woorden hoe kan ik mijn server online krijgen met deze router??
Geplaatst: 29 juli 200915 jaren comment_1428200 Hoi, ik heb een Wireless-G Broadband Router, Hoe kan ik hier een port toevoegen?of in andere woorden hoe kan ik mijn server online krijgen met deze router?? Door je porten te forwarden, google is you friend. Ook lijkt mij een samp server op draadloos netwerk niet zo fijn :0
Geplaatst: 29 juli 200915 jaren Auteur comment_1428320 Hoi, ik heb een Wireless-G Broadband Router, Hoe kan ik hier een port toevoegen?of in andere woorden hoe kan ik mijn server online krijgen met deze router?? Door je porten te forwarden, google is you friend. Ook lijkt mij een samp server op draadloos netwerk niet zo fijn :0 ik heb geen draadloos, zit gewoon met kabels, alleen ik kan draadloos heb ik niet, ik heb ook een andere router (Speedtouch) alleen ben wachtwoord vergeten :S
Geplaatst: 29 juli 200915 jaren comment_1428395 Als je gelukt hebt is de wachtwoord standaart: Gebruikersnaam: admin Wachtwoord: admin Of vraag ff aan je ouders als het de standaartte gegevens niet zijn. Bewerkt: 29 juli 200915 jaren door Ottoman 47
Geplaatst: 29 juli 200915 jaren Auteur comment_1428404 Als je gelukt hebt is de wachtwoord standaart: Gebruikersnaam: admin Wachtwoord: admin Of vraag ff aan je ouders als het de standaartte gegevens niet zijn. nope heb ik al geprobeerd,
Hoi, ik heb een Wireless-G Broadband Router, Hoe kan ik hier een port toevoegen?
of in andere woorden hoe kan ik mijn server online krijgen met deze router??