Jump to content
Geplaatst:
comment_1428332

Hoe krijg ik dit bij elkaar ik heb vanalles geprobeerd!

Dus teamcolor en /login message

Want als je inlogt moet je in team geplaatst worden en moet er bericht komen te staan als je nog niet bent ingelogd

public OnPlayerSpawn(playerid)

{

   SetPlayerToTeamColour(playerid);
switch (gPlayerClass[playerid]) {

	case 0, 1, 2, 3:

		{

		 	gPlayerCheckpointStatus[playerid] = CHECKPOINT_NONE;

			GameTextForPlayer(playerid, "Attack area 51!", 2000, 5);

			SetPlayerInterior(playerid,0);


		}

	case 4, 5, 6, 7:

		{

		 	gPlayerCheckpointStatus[playerid] = CHECKPOINT_NONE;

			GameTextForPlayer(playerid, "Defend Area 51", 2000, 5);

			SetPlayerInterior(playerid,0);

		}

	 case 8:

		{

		 	gPlayerCheckpointStatus[playerid] = CHECKPOINT_NONE;

			GameTextForPlayer(playerid, "I SAID ONLY ADMINS!!", 2000, 5);

			SetPlayerInterior(playerid,0);

		}

}

return 1;

}

En

public OnPlayerSpawn(playerid)


{

if(logged[playerid] == 0)
SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "LOGIN NOW! usage /login [password]!");
ForceClassSelection(playerid);
SetPlayerHealth(playerid,0);
}
return 1;

}

deze twee moeten beide onder public OnPlayerSpawn(playerid) maar dat krijg ik niet voor elkaar zonder errors.

Bewerkt: door AddySnow

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1428363

public OnPlayerSpawn(playerid)
{
SetPlayerToTeamColour(playerid);

if(logged[playerid] == 0)
{
	SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "LOGIN NOW! usage /login [password]!");
	ForceClassSelection(playerid);
	SetPlayerHealth(playerid,0);
}

switch (gPlayerClass[playerid]) 
{
	case 0, 1, 2, 3:
	{
		gPlayerCheckpointStatus[playerid] = CHECKPOINT_NONE;
		GameTextForPlayer(playerid, "Attack area 51!", 2000, 5);
		SetPlayerInterior(playerid,0);
	}

	case 4, 5, 6, 7:
	{
		gPlayerCheckpointStatus[playerid] = CHECKPOINT_NONE;
		GameTextForPlayer(playerid, "Defend Area 51", 2000, 5);
		SetPlayerInterior(playerid,0);
	}

	case 8:
	{
		gPlayerCheckpointStatus[playerid] = CHECKPOINT_NONE;
		GameTextForPlayer(playerid, "I SAID ONLY ADMINS!!", 2000, 5);
		SetPlayerInterior(playerid,0);
	}
}
return 1;
}

Gelijk even de indentitation goed gezet.

Bewerkt: door Remi-X

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.