Jump to content
Geplaatst:
comment_1429256

Hallo iedereen volgende week ga ik een nieuwe pc kopen en dan wil ik graag een gta sa server maken ik heb scripters nodig want zelf bak ik er niks van :duh:

Wat houd de server in?

De Server gaat over moderne oorlog tussen America en Rusland, een voorbeeld allied en sovjet.

Denk maar stomweg aan red alert, dit zou zeer gaaf zijn in de game gta san andreas.

De speler kunnen bijde teams kiezen en dan ook soorten units, deze verschillen natuurlijk met wapens.

Ze kunnen gebruik maken van autos, jeeps, tanks, heli's en hydra's om de vijand te verslaan vanaf een bepaalde score.

Waar in de map moet het plaatsvinden?

Mound Chilliad lijkt me een gaaf idee, de berg geeft een uitdagings gevoel om het te bestormen.

Voor wie de berg zal zijn rusland of america spreekt voorzich het is in america.

Bij de berg zou het leuk zijn als we net als gang-war een aantal hoofd(gebieden) hebben die de spelers van bijde kanten kunnen veroveren.

Waar beginnen de spelers?

Het lijkt me gaaf als we het super realistich maken als rusland een aanval doet met paratroopers maak een stuk weg hoog in de lucht met daarop parachutes zodat de spelers naar benene vallen uit het vliegtuig om zo de strijd aan te gaan.

Beneden staan natuurlijk vliegtuigen heli's, tanks en jeeps om verder voor vervoer te zorgen.

America begint op de grond zij moeten de berg verdedigen en snel hun posities innemen voordat ruslande de linies heeft bezet.

Ik hoop dat jullie een beetje fantasie hebben om dit idee in werkelijkheid te maken de server zal zeker 50 spelers halen! ik hoop dat jullie mee willen doen stuur een mail naar joostschippertje (at) hotmail DOT com

post-97990-1248954376_thumb.jpg

Bewerkt: door cripsleader

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1430680
Ja,

er zitten een heleboel fouten in en de volgorde van de text is verdraaid, je kunt beter de text nog even bijschaven

ja idd :puh: schijf het zelf wel XD rot ding :puh: maargoed de server word heel gaaf ik heb al getest om met een hydra van de russe de berg van de amerikanen aan te vallen tis neit te doen de russen zullen zelf met tanks of een hunter aan moeten vallen op de berg, het parachute springenw as echt geweldig dat word het helemaal als pervoorbeeld 20 amerikanan naar beneden zit gaan :D

T lukt wel het gaat wel tijd kosten more updates comming soon ! :D

Bewerkt: door cripsleader

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.