Geplaatst: 30 juli 200915 jaren comment_1429395 Welke auto vindt jij het beste om te driften? Ik vindt een sentinel heel goed.
Geplaatst: 3 augustus 200915 jaren comment_1433362 Ik drift ook wel vaak maar als ik echt een partij wil driften dan gebruik ik de Dukes maar de Sultan RS en de Futo GT vind ik ook erg lekker om mee te driften.
Geplaatst: 3 augustus 200915 jaren comment_1433672 De DF8-90, Futo/Futo GT, SuperGT, Feltzer, Coquette, Banshee, de Dukes, en nog een paar. Als je die wilt weten kun je beter even in het Gta IV Stunttopic kijken. Daar staan alle mooie driftplaatsen, alle auto's die drifting-geschickt zijn, er staan tips hoe je het best kunt driften en hoe je moet driften, en nog meer stunts met auto's en motoren.
Geplaatst: 3 augustus 200915 jaren comment_1433747 De DF8-90, Futo/Futo GT, SuperGT, Feltzer, Coquette, Banshee, de Dukes, en nog een paar. Als je die wilt weten kun je beter even in het Gta IV Stunttopic kijken. Daar staan alle mooie driftplaatsen, alle auto's die drifting-geschickt zijn, er staan tips hoe je het best kunt driften en hoe je moet driften, en nog meer stunts met auto's en motoren. Hier een link naar dat topic:Gta-bram's Stunt topic
Geplaatst: 3 augustus 200915 jaren comment_1433880 De DF8-90, Futo/Futo GT, SuperGT, Feltzer, Coquette, Banshee, de Dukes, en nog een paar. Als je die wilt weten kun je beter even in het Gta IV Stunttopic kijken. Daar staan alle mooie driftplaatsen, alle auto's die drifting-geschickt zijn, er staan tips hoe je het best kunt driften en hoe je moet driften, en nog meer stunts met auto's en motoren. Hier een link naar dat topic:Gta-bram's Stunt topic Bedankt Tommy C^:
Welke auto vindt jij het beste om te driften?
Ik vindt een sentinel heel goed.