Hallo, ik spendeer me tijd eigenlijk vaak aan dingen buiten de missies, zoals achterna gezeten door politie, glitches, .... En ik heb net de missie That Special Someone ofzo voltooid. En ik sta op 29:30u speeltijd. En wil nog de achievement hebben van 'Liberty City Minute', de verhaallijn afmaken binnen de 30 uur. Ik weet dat dat niet meer mogelijk is voor mij nu, dus luid mijn vraag, als ik nu een savegame aanschaf bij de laatste missies, en ik voltooi dan de verhaallijn van die savegame binnen de 30 uur, krijg ik die achievement dan? Want ik heb echt echt echt geen zin om helemaal opnieuw te beginnen. Ik hoop snel antwoord te krijgen!
Hallo, ik spendeer me tijd eigenlijk vaak aan dingen buiten de missies, zoals achterna gezeten door politie, glitches, .... En ik heb net de missie That Special Someone ofzo voltooid. En ik sta op 29:30u speeltijd. En wil nog de achievement hebben van 'Liberty City Minute', de verhaallijn afmaken binnen de 30 uur. Ik weet dat dat niet meer mogelijk is voor mij nu, dus luid mijn vraag, als ik nu een savegame aanschaf bij de laatste missies, en ik voltooi dan de verhaallijn van die savegame binnen de 30 uur, krijg ik die achievement dan? Want ik heb echt echt echt geen zin om helemaal opnieuw te beginnen.
Ik hoop snel antwoord te krijgen!