Jump to content
Geplaatst:
comment_1429535

Ik wil GTA IV spelen op de beste en hoogst mogelijke instellingen die je kan instellen. Ik vraag dit omdat ik geen verstand heb wat best en slechtst is om in te stellen. Dan bedoel ik Audio en Graphics, want ik wil op de aller aller aller highest spelen. En ik heb een NVidia GeForce 9800 GT Dus gaat alles wel goed komen met de kwaliteit. ;)

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1432614

Ik waardeer het dat je hebt geantwoord, maar ik ken die technische termen enzo niet. Kan je het simpeler uitleggen en verfijnen? Maar dat van die blur weet ik volgens mij wel, van Photoshop, hoe wazig alles word enzo? Maar zou je zeggen wat ik moet on/off doen om het beste uit het spel te halen? Bij voorbaat bedankt.

Geplaatst:
comment_1432652
gewoon alles op zijn hoogst, da tis eht hoogste wat je kan instellen :duh:
Daar schiet ik niet veel mee op, met je post. :duh:

kun je wel gaan zitten klagen, maar dat is gewoon het antwoord op je vraag die je in de post ervoor vroeg.

V-Sync is een beetje moeilijk uit te leggen, maar dat zorgt er geloof ik voor dat de pixels(kleinere beeldjes in je beeldscherm) synchroon lopen, gewoon aan dus.

Aspect Ratio kun je instellen op welke schaal je beeldscherm moet staan, voor oudere monitoren meestal 4:3, voor breedbeeld 16:9 geloof ik.

En blur vervaagt je beeld bij snelheden, ligt eraan wat je fijn vind.

Verder moet je gewoon zelf settings uitproberen, wij kunnen niet alles voor je gaan voorkauwen

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1433152

Bedankt, nu begrijp ik het meeste. Aspect Ratio moet ik niet hebben. En de rest bahalve deze quote begrijp ik wel.

V-Sync is een beetje moeilijk uit te leggen, maar dat zorgt er geloof ik voor dat de pixels(kleinere beeldjes in je beeldscherm) synchroon lopen, gewoon aan dus.
synchroon Zou je dat misschien even kunnen definiëren?
Geplaatst:
  • Auteur
comment_1434178
Bedankt, nu begrijp ik het meeste. Aspect Ratio moet ik niet hebben. En de rest bahalve deze quote begrijp ik wel.
synchroon Zou je dat misschien even kunnen definiëren?

Geplaatst:
comment_1434193
dat de pixels gelijk lopen.

Ik heb even opgezocht wat heb betekent.

De frames worden één per één volledig geladen, zo voorkom je dat je 2 frames door elkaar ziet op je scherm, in dit voorbeeld wordt overdreven getoond wat het effect is als dit uitgeschakeld is:

Tearing_(simulated).jpg

Geplaatst:
comment_1434444
Dit zijn mijn settings met mijn HD4830 512MB versie, die ongeveer vergelijkbaar is met een 9800GT, dus misschien heb je er wat aan. Met deze settings loopt ie nog vloeiend en volgens de benchmarks is de gemiddelde framerate 39.42 fps

het is eigelijk toch niet nodig dat je de Shadow Density aanzet, omdat je schaduwen op off staat.

trouwens, Vehicle Density kan zo ook op 20?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.