Jump to content
Geplaatst:
comment_1429849

Hey GTAforum leden.

Welke gaan jullie kopen PES 10 of FIFA 10. Ben je van gedachten veranderd toen je de vorige versie speelde of nog steeds het zelfde? Ik zou wel eens willen weten wat jullie dit keer gaan kopen. Ik zelf ga voor FIFA 10 denk ik zoals altijd.

• Reacties 37
  • Bezichtigingen 10.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Welke gaan jullie kopen 51 leden hebben gestemd

1. 1. FIFA 10 of PES 10

• FIFA 10
      36
    • PES 10
      8
    • Beide
      1
    • Weet nog niet.
      6

Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1453776

@ Nickownage: Fifa 10 is nog niet eens uitgebracht, dus wacht eerst maar even totdat je het hebt gespeeld. EA is goed in het maken van valse beloftes.

Bewerkt: door S.W.A.T.

Geplaatst:
comment_1455159
@ Nickownage: Fifa 10 is nog niet eens uitgebracht, dus wacht eerst maar even totdat je het hebt gespeeld. EA is goed in het maken van valse beloftes.

Jawel, maar ik heb al paar gameplay video's gezien en het is echt ontzettend goed die gameplay's, 360 dribbling noem maar wat.

En ik heb tot nu toe alle Fifa games gespeeld geloof het of niet.

Vanaf 95 tot 09. Alleen die van die allereerste game die is uitgekomen op 1993 heb ik niet gespeelt.

Maar ja hoef ook niet, dus ik haal Fifa 10 zeker.

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_1479507

Nog 2 dagen en dan komt de FIFA 10 demo eindelijk. Het is volgens mij voor het eerst dat ik zó graag een demo wil spelen. Ik kijk er echt naar uit om FIFA 10 te spelen. Hopelijk komt PES2010 dan ook nog daarna, zodat we kunnen zien wie dit jaar de strijd wint. :)

Geplaatst:
comment_1479526

Nog 2 dagen das niet lang meer, maar ik ben benieuwd. ^_^

Misschien dat ik dit jaar ook nog is de demo van PES ga downloaden. :Y

Fifa 10 Demo is er! ^^

Bewerkt: door End Of The Riot

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_1487586

Heb eindelijk me beslissing kunnen nemen. Zojuist heb ik de PES 2010 demo gespeeld + de FIFA 10 demo. Ik vindt PES echt heel slecht geworden zonder vooruitgang (zelfde als PES 2009). Enigste pluspunt zijn de graphics die beter zijn dan FIFA 10 en de nederlandse menu's, maar ik ga uiteindelijk voor de gameplay die veel soepeler is bij FIFA 10. Heb ook geen vertrouwen meer in dat PES met goede servers gaat komen.

Stem gaat naar: FIFA 10

Geplaatst:
comment_1487813
Heb eindelijk me beslissing kunnen nemen. Zojuist heb ik de PES 2010 demo gespeeld + de FIFA 10 demo. Ik vindt PES echt heel slecht geworden zonder vooruitgang (zelfde als PES 2009). Enigste pluspunt zijn de graphics die beter zijn dan FIFA 10 en de nederlandse menu's, maar ik ga uiteindelijk voor de gameplay die veel soepeler is bij FIFA 10. Heb ook geen vertrouwen meer in dat PES met goede servers gaat komen.

Stem gaat naar: FIFA 10

Van dichtbij zijn de graphics wel mooier, maar van veraf zijn die van PES echt, maar dan ook echt lelijk. :{

Ik heb ook de PES demo gespeeldt ik heb één match gespeeldt en het darrna weer verwijdert, omdat ik het zo slecht vond. :{

Dus het gaat Fifa 10 zeker worden! _O__O_

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_1500654

Ik ga zoals elk jaar weer voor PES, vindt het veel lekkerder spelen. Heb ook de demo van fifa gespeeld, en vind het echt een klote spel. Kan echt niet wennen aan de camera daar.

Geplaatst:
comment_1500682
Ik ga zoals elk jaar weer voor PES, vindt het veel lekkerder spelen. Heb ook de demo van fifa gespeeld, en vind het echt een klote spel. Kan echt niet wennen aan de camera daar.

Je kan de camera veranderen + geavanceerd instellen. :7

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_1508095

Normaal zou ik geen van beide hebben gekocht, maar mijn zus en haar vriend gingen naar Thailand en daar is alles véél goedkoper. Ze hebben FIFA 10 daar gekocht voor omgerekend €30,-. Dat is een voordeel van 50%! Dus het zou wel dom zijn om dat niet te doen, toch? :7

Bewerkt: door FireFighter

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.