Geplaatst: 31 juli 200915 jaren comment_1430242 hoi . ik heb een probleem met random message help. als ik die in mijn script op volgorde doe en dan compile dan werkt compile exe niet meer. kan iemand me helpen ???
Geplaatst: 31 juli 200915 jaren Auteur comment_1430584 Stuur script... #include <a_samp> main() { print("\n----------------------------------"); print(" ss filterscript 2 by D_v_z"); print("----------------------------------\n"); } new RandomMSG[][] = { "Random Message 1", "Random Message 2", "Random Message 3" }; forward SendMSG(); public OnGameModeInit() SetTimer("SendMSG", 60000, true); // 60000ms = 60 seconds = 1 minute public OnGameModeExit() public SendMSG() { new randMSG = random(sizeof(RandomMSG)); //calculates the size of RandomMSG (which is 3) SendClientMessageToAll(0x33AA33AA, RandomMSG[randMSG]); // Replace the "color" with your defined color. } dit is niet het script dat ik al de heletijd had hoor maar ik heb het uitb die andere gewist
Geplaatst: 31 juli 200915 jaren comment_1430617 Zit toch geen fout in? Op het punt na dat je geen brackets ('{}') bij OnGameModeInit en Exit hebt staan..
Geplaatst: 31 juli 200915 jaren Auteur comment_1430641 Zit toch geen fout in? Op het punt na dat je geen brackets ('{}') bij OnGameModeInit en Exit hebt staan.. C:\Users\David\Desktop\gta sa\GTA San andreas\Samp Server\filterscripts\ss-filterscript-2.pwn(26) : error 029: invalid expression, assumed zero C:\Users\David\Desktop\gta sa\GTA San andreas\Samp Server\filterscripts\ss-filterscript-2.pwn(31) : warning 203: symbol is never used: "SendMSG" Pawn compiler 3.2.3664 Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase 1 Error. dit is de fout
Geplaatst: 31 juli 200915 jaren comment_1430842 Dan heb jij ons niet het script gegeven dat JIJ gebruikt. In dat script wat jij geeft, kunnen die fouten niet zitten, aangezien alles goed is...
Geplaatst: 1 augustus 200915 jaren Auteur comment_1431477 Dan heb jij ons niet het script gegeven dat JIJ gebruikt. In dat script wat jij geeft, kunnen die fouten niet zitten, aangezien alles goed is... maar dit is het script dat ik gebruik en daar zitten die fouten in
Geplaatst: 1 augustus 200915 jaren comment_1432119 Het weglaten van die brackets is gewoon precies hetgeen wat er fout is. Als je die eraan toevoegt is het hele probleem opgelost. #include <a_samp> main() { print("\n----------------------------------"); print(" ss filterscript 2 by D_v_z"); print("----------------------------------\n"); } new RandomMSG[][] = { "Random Message 1", "Random Message 2", "Random Message 3" }; forward SendMSG(); public OnGameModeInit() { SetTimer("SendMSG", 60000, true); // 60000ms = 60 seconds = 1 minute } public OnGameModeExit() { } public SendMSG() { new randMSG = random(sizeof(RandomMSG)); //calculates the size of RandomMSG (which is 3) SendClientMessageToAll(0x33AA33AA, RandomMSG[randMSG]); // Replace the "color" with your defined color. }
hoi
. ik heb een probleem met random message help. als ik die in mijn script op volgorde doe en dan compile dan werkt compile exe niet meer. kan iemand me helpen ???