Jump to content
Geplaatst:
comment_1431540

ObjectFun01.png

ObjectFun! is een cleo3 script waarmee je verschillende objecten kan plaatsen. het begon als een developer tool, maar release deze versie alleen voor de fun. Bij volgende versies komen meer opties voor de lol, maar ook om handig de hoek en coördinaten van het object te zien, zodat je het gemakkelijk in je eigen script kan gebruiken (daarvoor had ik het origineel gemaakt).

Hoe het werkt.


Het is, in deze versie (0.3) erg simpel. Je hebt een aantal controls:

Hoofdmenu:

Knop functie
F7 Open bouw modus
ENTER Verlaat bouw modus
UP/DOWN Omhoog/omlaag
LEFT/RIGHT Draaien
W/S Vooruit/achteruit
A/D links/rechts
N/B Volgende/vorige
SPACE Plaatsen
DELETE Verwijderen
O Andere modellen
C Collisie Detectie AAN/UIT

Scale Modus:

Knop functie
L Open scale modus
UP Groter maken
DOWN Kleiner maken
SPACE OK
ENTER Cancel

Wat je nodig hebt.


Cleo3.

Installatie.


Zie de handleiding in het pakket.

Versie 0.4: De nieuwe functies


...

Download


0.2 en 0.3:

-Hier.

Screens & Vids.




Dit filmpje is van 0.1!

-Screens 0.1

-Screens 0.2

-Screens 0.3

Ik hoop dat jullie 'm eens uitproberen, ik zou graag commentaar en suggesties horen! :)

naar het idee en met toestemming van DYOM.

Bewerkt: door Beagle

  • Reacties 45
  • Bezichtigingen 10.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1436879


Update



Release 0.2


Bedankt voor de reacties, ik zal in de volgende versie nog wat van de ideeën verwerken :tu:

gta_sa2009-08-0617-41-56-84.jpg

  • Delete: Verwijder het object wat het laatst geplaatst is.
  • Collision Detection ON/OFF: Zet de detectie van collisie uit (uit = je kan er door heen rijden).

gta_sa2009-08-0617-43-36-53.jpg

gta_sa2009-08-0617-43-37-56.jpg

gta_sa2009-08-0617-43-38-28.jpg

gta_sa2009-08-0617-43-39-01.jpg

gta_sa2009-08-0617-43-39-64.jpg

Zoals je ziet, zit er voor elke categorie een beschrijving bij van wat er ongeveer wel in zit.

gta_sa2009-08-0617-43-40-23.jpg

Het is ook mogelijk je eigen modellen te plaatsen met ObjectFun!. Je moet zorgen voor:

  1. Een .ipl om te zorgen dat ie niet vastloopt.
  2. Een .ide voor de definities en ID's.
  3. Een .img voor de modellen.
  4. Een aangepaste .dat, zodat het spel je modellen herkent.
  5. Een bericht hier met de namen van je bestanden, zodat ik het script hier op aan kan passen.

Als er geen plugins herkent worden in de versie die je hebt, zijn de namen niet goed of ze staan niet in CLEO/plugins. Ik zal zelf ook nog wat plugins maken, ik hoop dat jullie er ook nog wat mee doen.

gta_sa2009-08-0617-57-06-71.jpg

gta_sa2009-08-0520-14-59-54.jpg

gta_sa2009-08-0520-15-24-00.jpg

gta_sa2009-08-0520-36-08-48.jpg

gta_sa2009-08-0520-39-15-90.jpg

*Woei*

gta_sa2009-08-0520-39-18-89.jpg

*whiiiii*

gta_sa2009-08-0520-39-22-62.jpg

*zoeffff*

gta_sa2009-08-0520-40-18-29.jpg

:D

Download

Bewerkt: door Beagle

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1446335


Update

Release 0.3


Beetje weinig reacties, maar ik werk er zelf gewoon aan door.

gta_sa2009-08-1412-56-33-79.jpg

Rotate X: Je kan hiermee draaien rond de X as.

Rotate Y: Hiermee draai je rond de Y as.

Scale: Vergroot/verklein het object (best wel cool).

gta_sa2009-08-1321-11-45-62.jpg

Gokautomaten gedraaid op X en Y as.

gta_sa2009-08-1321-14-53-24.jpg

Gokautomaten gedraaid op de X en Y as, en in verschillende maten vergroot (scale).

gta_sa2009-08-1321-12-28-21.jpg

Bij elk geplaatst object verschijnt een geel bolletje. Zo vind je je troep gemakkelijk terug.

Download!

Geplaatst:
comment_1448976

Ik heb een bug gevonden in Versie 0.3

Als je een paar objecten hebt neergepoot, daarna naar de map gaat en "Legend" aanzet, crasht GTA SA...

Heeft volgens mij iets te maken met die gele bolletjes...

Goed gewerkt trouwens!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.