Een of andere ****** ******* heeft een lange streep + 2 zigzagjes over een van onze auto's getrokken, en ik vroeg me af of iemand ervaring heeft met krassen verwijderen.
Het is een lange kras vanaf de voorvleugel helemaal tot aan de achterkant dus de rechter voorvleugel + 2 deuren + rechtsachter. Erg vervelend natuurlijk... Een zigzag kras op de kofferbak, en een zigzag kras op de linker achterdeur.
De auto is donkerblauw metallic, de krassen zijn wit maar niet voelbaar met je vinger dus niet al te diep gelukkig, in ieder geval niet tot het metaal, maar wel zichtbaar .
Weet iemand ook of er ook maar iets is wat je hiertegen kan doen, we weten niet waar het gebeurd, thuis of op het werk... De krassen zijn in ongeveer 1 maand tijd gebeurd en de meest recente, de lange, gisteren of vandaag... Ik neem aan dat de Politie helemaal niks kan doen en niet geinteresseerd is ( nutteloze apen) zoals altijd als er iets met je eigendom gebreurd ( maar ze komen wel gelijk met een radarcontrole als 1 iemand jankt over de snelheid ) ...
De auto is wel volledig casco verzekerd maar we vragen ons af of het wel zin heeft om een claim te maken ten koste van 8 jaar no claim bonus ( van de 26) en natuurlijk eigen risico...
Maarja, in ieder geval, heeft iemand ervaring met krassen verwijderen, met een lakstift of iets dergelijks of schadeherstel in een of andere garage ? En heeft iemand een idee wat we kunenn doen om het te voorkomen of iemand te betrappen ?
Hallo,
Een of andere ****** ******* heeft een lange streep + 2 zigzagjes over een van onze auto's getrokken, en ik vroeg me af of iemand ervaring heeft met krassen verwijderen.
Het is een lange kras vanaf de voorvleugel helemaal tot aan de achterkant dus de rechter voorvleugel + 2 deuren + rechtsachter. Erg vervelend natuurlijk... Een zigzag kras op de kofferbak, en een zigzag kras op de linker achterdeur.
De auto is donkerblauw metallic, de krassen zijn wit maar niet voelbaar met je vinger dus niet al te diep gelukkig, in ieder geval niet tot het metaal, maar wel zichtbaar
.
Weet iemand ook of er ook maar iets is wat je hiertegen kan doen, we weten niet waar het gebeurd, thuis of op het werk... De krassen zijn in ongeveer 1 maand tijd gebeurd en de meest recente, de lange, gisteren of vandaag... Ik neem aan dat de Politie helemaal niks kan doen en niet geinteresseerd is ( nutteloze apen) zoals altijd als er iets met je eigendom gebreurd ( maar ze komen wel gelijk met een radarcontrole als 1 iemand jankt over de snelheid
) ...
De auto is wel volledig casco verzekerd maar we vragen ons af of het wel zin heeft om een claim te maken ten koste van 8 jaar no claim bonus ( van de 26) en natuurlijk eigen risico...
Maarja, in ieder geval, heeft iemand ervaring met krassen verwijderen, met een lakstift of iets dergelijks of schadeherstel in een of andere garage ? En heeft iemand een idee wat we kunenn doen om het te voorkomen of iemand te betrappen ?
Bewerkt: door Snowdog