Jump to content
Geplaatst:
comment_1432159

eredivisie344234.jpg

• ADO Den Haag
  • Ajax Amsterdam
  • AZ Alkmaar
  • Feyenoord Rotterdam
  • FC. Groningen
  • SC. Heerenveen
  • Heracles Almelo
  • NAC Breda
  • NEC Nijmegen
  • PSV Eindhoven
  • Roda JC
  • Sparta Rotterdam
  • FC Twente
  • FC Utrecht
  • Vitesse
  • VVV-Venlo
  • RKC Waalwijk
  • Willem II

Prachtig, AZ verliest van Heracles :D Gelijk mijn handtekening geüpdate. Ik vind dit natuurlijk erg mooi, vorig jaar kampioen en nu verliezen van Heracles :)

Bewerkt: door Visser23

• Reacties 133
  • Bezichtigingen 16.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1523523

So What? Jullie verdedigen feyenoord, en jullie begonnen met zeuren. Ajax was beter, ook al heeft Vlaar een verdomd goede trap.

dat wilt niet zeggen dat hij geen rood verdiende,ja ik ben voor feyenoord maar hij verdiende echt wel rood hoor :ch:

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1523554

Klopt, hij verdiende rood. En GTABoy, vind je het gek als de wedstrijd wordt beslist door Blom eigenlijk.

Oh ennuh, Metal: dat over die trap was eigenlijk niet sarcastisch van mij bedoeld.

Geplaatst:
comment_1523570

Oh, en over die doodschop van Jesperkai: Als feyenoord gewonnen zou hebben en die momenten er toch waren, had je er niet over gezeikt.

Ten eerste is het Jesperkaj, en ten tweede had ik er in die situatie nog steeds dat hij die doodschop had gehad. Het gaat niet om wie hier de wedstrijd wint, maar over het spel van Suarez. Hij is twee keer goed weggekomen, eerst met een elleboog stoot en later met een schwalbe. (V. Dijk raakte Suarez niet.)

Geplaatst:
comment_1523977

Oh, en over die doodschop van Jesperkai: Als feyenoord gewonnen zou hebben en die momenten er toch waren, had je er niet over gezeikt.

Ten eerste is het Jesperkaj, en ten tweede had ik er in die situatie nog steeds dat hij die doodschop had gehad. Het gaat niet om wie hier de wedstrijd wint, maar over het spel van Suarez. Hij is twee keer goed weggekomen, eerst met een elleboog stoot en later met een schwalbe. (V. Dijk raakte Suarez niet.)

1101-ajax-feijenoord-51.jpg

Hier zie je het, geen schwalbe, Van Dijk raakte Suarez.

Geplaatst:
comment_1529587

Ik hoorde net dat de KNVB een soort van "zwarte lijst" gaat opstellen waar spelers op komen te staan die smerige, onnodige (dus ernstige) overtredingen maken. Wat vinden jullie daarvan?

Mij lijkt het wel een goed plan, alleen vraag ik me af of het niet lastig is om te bepalen of een speler die de overtreding maakt er ook op moet komen te staan. De ernst van de overtreding dus, wanneer kom je erop, en wanneer niet?

Bewerkt: door Die Hard

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1529629

Dit is zeker een goed plan, echter geld dit volgens mij alleen voor het amateurvoetbal. Op de lijst worden mensen gezet die van het veld zijn verbannen. Voor het professionele voetbal zal dit dus waarschijnlijk niet gelden. Maar goed, eindelijk doen ze er eens wat aan :) Mooi idee van de KNVB (dat rijmt! :D ).

Geplaatst:
comment_1529677

Ik hoorde net dat de KNVB een soort van "zwarte lijst" gaat opstellen waar spelers op komen te staan die smerige, onnodige (dus ernstige) overtredingen maken. Wat vinden jullie daarvan?

Mij lijkt het wel een goed plan, alleen vraag ik me af of het niet lastig is om te bepalen of een speler die de overtreding maakt er ook op moet komen te staan. De ernst van de overtreding dus, wanneer kom je erop, en wanneer niet?

Die lijst is er toch alleen voor ernstig misdragende amateur voetballers? In het nieuws hadden het bijv over vechtpartijen enzo.

Geplaatst:
comment_1530720

Die lijst is er toch alleen voor ernstig misdragende amateur voetballers? In het nieuws hadden het bijv over vechtpartijen enzo.

Zou best wel eens kunnen, net zoals Visser23 zegt, dat het alleen voor het amateurvoetbal is. Ik ving maar een gedeelte op, want het was op dat moment op het Journaal en ik hoorde het maar vaag. :)

Geplaatst:
comment_1531136

Ik heb het allemaal gehoord rondom de speler van SV Simonshaven. Aangezien het clubs zijn waar ik vaak heb tegen moeten spelen in de competitie, boiet het verhal me enorm. Nu staat bij ons in de regionale krant dat het zesde van Simonshaven (het team van de speler) de competitie is uitgezet. Nou vind ik dat wel heel erg overdreven. Het is in dit geval ineens 'één voor allen, allen voor één. Sorry hoor, maar dit was allemaal een eenmansactie en niet een teamactie. Dus nou heel dat team uit de competitie te zetten...nosmile.gif

Geplaatst:
comment_1531230

Ik heb het allemaal gehoord rondom de speler van SV Simonshaven. Aangezien het clubs zijn waar ik vaak heb tegen moeten spelen in de competitie, boiet het verhal me enorm. Nu staat bij ons in de regionale krant dat het zesde van Simonshaven (het team van de speler) de competitie is uitgezet. Nou vind ik dat wel heel erg overdreven. Het is in dit geval ineens 'één voor allen, allen voor één. Sorry hoor, maar dit was allemaal een eenmansactie en niet een teamactie. Dus nou heel dat team uit de competitie te zetten...nosmile.gif

Aangezien onze A2 (leeftijdscategorie 16/17, 2e team) een keer had gevochten waarbij ouders het veld op waren gekomen om de boel te sussen staat onze hele club als barsten. Mocht er nog 1 keer worden gevochten, worden alle teams van de hele club uit de competitie gehaald. Ikzelf vind dit een beteje overdreven, 1 team misdraagt zich en de hele club moet boeten. Haal dan alleen dat ene team uit de competitie...

Geplaatst:
comment_1533887

Ik wil hier nog wel even zeggen dat ik het zielig vind hoe de Feyenoord supporters met een verlies om gaan (in de wedstrijd Ajax-Feyenoord). Ik ben wel voor Ajax, maar ben geen fervent supporter en kan dus makkelijk objectief over de wedstrijd zijn. Ten eerste dat geval van Suarez. Jullie vergelijken die met Babovic: er was geen vergelijken aan in mijn ogen. Allereerst had de tegenstander van Suarez niets, dus het was een stuk minder hard. Daarnaast was dat in een ander soort duel en dus niet te vergelijken. Ten derde, was het niet zo opvallend dan wat Babovic was, je kunt dus ook niet altijd de scheids erop aankijken. Ik zeg niet dat het geen rood is, ik zeg alleen dat je die overtredingen niet met elkaar kan vergelijken. Jullie moeten ook de objectiviteit hebben om overtredingen los van elkaar te beoordelen en niet op deze manier, zeker niet als het niet dezelfde overtreding is. Die van Babovic was 100% zeker rood, die van Suarez weet ik niet.

Daarnaast is het krom dat jullie niet meer eerlijk zijn over Suarez. Ja, hij heeft vaak een Schwalbe gemaakt, maar de laatste tijd al veel minder. Hij heeft alleen die naam. Dit keer was het absoluut géén Schwalbe, dan moet je dat ook accepteren en niet over zijn verleden gaan zeiken.

En dat iemand zegt dat hij een "doodsschop" moet krijgen...Dan moet je toch bij jezelf afvragen of je niet doorgedraaid bent. Dat hoor je niemand te gunnen, zelfs niet iemand die een schwalbe maakt voor een strafschop. Dat is echt het toppunt van zieligheid.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.