Geplaatst: 2 augustus 200915 jaren comment_1432311 Is er een noobmode voor GTA IV, vergelijkbaar zoals die voor GTA SA? Ik weet dat-ie er is maar ik weet de naam niet meer en kan het 1-2-3 niet vinden.
Geplaatst: 2 augustus 200915 jaren comment_1432315 er is geen noobmode voor gta4, wel zijn er zogenoemde trainer, awwu's ingame trainer is een goede
Geplaatst: 2 augustus 200915 jaren Auteur comment_1432326 er is geen noobmode voor gta4, wel zijn er zogenoemde trainer, awwu's ingame trainer is een goede Sjeee, is er niet gewoon een trainer met een simpele installer zonder 3 tools te hoeven downloaden? De genoemde trainer is gewoon te ingewikkeld om te installeren; heb geen zin in verplaats A naar B en pas C aan, maak backup van D en installeer E en verplaats F naar G ik had ooit een trainer en die was met een simpele installer Bewerkt: 2 augustus 200915 jaren door Toby Hinloopen
Geplaatst: 2 augustus 200915 jaren comment_1432341 er is geen noobmode voor gta4, wel zijn er zogenoemde trainer, awwu's ingame trainer is een goede Sjeee, is er niet gewoon een trainer met een simpele installer zonder 3 tools te hoeven downloaden? De genoemde trainer is gewoon te ingewikkeld om te installeren; heb geen zin in verplaats A naar B en pas C aan, maak backup van D en installeer E en verplaats F naar G ik had ooit een trainer en die was met een simpele installer Simple native trainer is simpel, moet je maar eens even zoeken met google.
Geplaatst: 2 augustus 200915 jaren comment_1432769 Fuck, verkeerd sorry voor post Bewerkt: 2 augustus 200915 jaren door Packie_
Is er een noobmode voor GTA IV, vergelijkbaar zoals die voor GTA SA?
Ik weet dat-ie er is maar ik weet de naam niet meer en kan het 1-2-3 niet vinden.