Jump to content
Geplaatst:
comment_1432673

HOI, ik heb dit al twee keer eerder gepost maarjah als niemand antwoord wil geven dan nog een keer!!!

als ik iets verwijder in het script bijvoorbeeld een paar cars met AddStaticVehicle, dus gewoon selecteren,delete.

en als ik dan later een niew addstaticvehicle toevoeg, krijg ik de volgende error ,error 021: symbol already defined: "AddStaticVehicle", BULLSHIT want er staat maar één addstaticvehicle, en dit is met alles, dus als ik iets verwijder kan ik het nooit meer terug erin zetten, dat vind ik opzich best wel f..cking slecht, is er een andere manier om symbole te verwijderen, als je het weet POST DAN, want ik kan hier niet tegen! thanks!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1432679
is er een andere manier om symbole te verwijderen, als je het weet POST DAN

Geen script hebben :7

Maargoed, misschien dat je AddStaticVehicle niet in een public hebt staan, maar erbuiten?

En geef anders eens een stukje script, dan kunnen we het hier beter zien.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1432683
is er een andere manier om symbole te verwijderen, als je het weet POST DAN

Geen script hebben :7

Maargoed, misschien dat je AddStaticVehicle niet in een public hebt staan, maar erbuiten?

En geef anders eens een stukje script, dan kunnen we het hier beter zien.

//---------------------------------------------------------

AddStaticVehicle(452,-239.1869,2330.6528,110.0732,168.4316,0,0); //

//---------------------------------------------------------

uhm moet er nog iets van plubic blabla boven?

Geplaatst:
comment_1432686

OW MIJN GOD! Je weet toch wel wat een 'public' is heh? Een public is een andere benaming voor 'Callback'.

Heb jij het zo:

public OnGameModeInit() //Kijk, aan het begin, wat daar staat: public, of ben ik scheel?
{
AddStaticVehicle(452,-239.1869,2330.6528,110.0732,168.4316,0,0);
return 1;
}

Of zo:

AddStaticVehicle(452,-239.1869,2330.6528,110.0732,168.4316,0,0);
public OnGameModeInit()
{
//Andere dingen
return 1;
}

Geplaatst:
comment_1432687
is er een andere manier om symbole te verwijderen, als je het weet POST DAN

Geen script hebben :7

Maargoed, misschien dat je AddStaticVehicle niet in een public hebt staan, maar erbuiten?

En geef anders eens een stukje script, dan kunnen we het hier beter zien.

//---------------------------------------------------------

AddStaticVehicle(452,-239.1869,2330.6528,110.0732,168.4316,0,0); //

//---------------------------------------------------------

uhm moet er nog iets van plubic blabla boven?

public OnGameModeInit() //hier kun je voertuigen en objecten en skins neerzetten
{
AddStaticVehicle(452,-239.1869,2330.6528,110.0732,168.4316,0,0); //
return 1;
}

EDIT: Je had al gereageerd, Ik had terwijl jij reageerde ook gereageerd.

Bewerkt: door mosweg

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1432696
is er een andere manier om symbole te verwijderen, als je het weet POST DAN

Geen script hebben :7

Maargoed, misschien dat je AddStaticVehicle niet in een public hebt staan, maar erbuiten?

En geef anders eens een stukje script, dan kunnen we het hier beter zien.

//---------------------------------------------------------

AddStaticVehicle(452,-239.1869,2330.6528,110.0732,168.4316,0,0); //

//---------------------------------------------------------

uhm moet er nog iets van plubic blabla boven?

public OnGameModeInit() //hier kun je voertuigen en objecten en skins neerzetten
{
AddStaticVehicle(452,-239.1869,2330.6528,110.0732,168.4316,0,0); //
return 1;
}

EDIT: Je had al gereageerd, Ik had terwijl jij reageerde ook gereageerd.

ofc weet ik dat is dit onder public moet zetten maar bij sommige dingen staat er dit ,public OnPlayerConnect(playerid)

dus mischien moest er ook zoiets boven dit , weet ik veel xD

maar ok ik heb dit geplak onder OnGameModInit wat ik altijd al deed , en jah hoor volgendo errors

error 055: start of function body without function header

error 010: invalid function or declaration

Geplaatst:
comment_1432699

Dan is dit je script:

{
//Bladiebla
return 1;
}

In plaats van bijvoorbeeld

public OnPlayerConnect(playerid)
{
//Bladiebla
return 1;
}

Bewerkt: door Remi-X

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1432702
Dan is dit je script:

{
//Bladiebla
return 1;
}

In plaats van bijvoorbeeld

public OnPlayerConnect(playerid)
{
//Bladiebla
return 1;
}

?? en dan? het gaat hier niet over onplayerconnect, dat was een voorbeeld, de error gaat over dit

//---------------------------------------------------------

{

AddStaticVehicle(452,-239.1869,2330.6528,110.0732,168.4316,0,0); //

return 1;

}

//---------------------------------------------------------

daarvan zijn die errors

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1432706
DUS DAN GAAT HET OVER ONGAMEMODEINIT, IS DAT NOU ZO MOEILIJK!? ZET DAN GEWOON OnGameModeInit() ERBOVEN :cab:

FUCK

ok doe ik

error 021: symbol already defined: "OnGameModeInit"

OMDAT HET ER AL BOVEN STAAT

hier is mijn script van Public OnGameModeInit tot de car!

public OnGameModeInit()

{

SetGameModeText("DM, on the top!!");

ShowNameTags(1);

ShowPlayerMarkers(1);

SetWorldTime(0);

// attack

AddPlayerClass(137,-104.0617,2268.8577,121.0921,353.3001,0,0,0,0,0,0); //

AddPlayerClass(137,-103.9207,2270.1833,121.3023,353.9268,0,0,0,0,0,0); //

AddPlayerClass(137,-103.7484,2271.8035,121.1247,353.9268,0,0,0,0,0,0); //

//defence

AddPlayerClass(137,45.8186,2255.1628,124.7821,260.2392,0,0,0,0,0,0); //

AddPlayerClass(137,47.6686,2254.8450,124.6615,260.2392,0,0,0,0,0,0); //

AddPlayerClass(137,50.4523,2254.3643,124.4806,260.2392,0,0,0,0,0,0); //

//admin

AddPlayerClass(137,-265.9731,2336.1729,108.7690,247.3924,0,0,0,0,0,0); //

return 1;

}

//---------------------------------------------------------

{

AddStaticVehicle(452,-239.1869,2330.6528,110.0732,168.4316,0,0); //

return 1;

}

//---------------------------------------------------------

Geplaatst:
comment_1432711

Godzamme, snap je dan echt niet dat je je scripts moet samenvoegen!?

AddStaticVehicle(452,-239.1869,2330.6528,110.0732,168.4316,0,0); //

Zet dat f*uckin' regeltje gewoon in OnGameModeInit, en lukt het nog niet, dan help ik je ook niet meer! Als jij niet wil luisteren naar wat je gezegt word, hoef ik je ook niks te vertellen.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1432721
Godzamme, snap je dan echt niet dat je je scripts moet samenvoegen!?

AddStaticVehicle(452,-239.1869,2330.6528,110.0732,168.4316,0,0); //

Zet dat f*uckin' regeltje gewoon in OnGameModeInit, en lukt het nog niet, dan help ik je ook niet meer! Als jij niet wil luisteren naar wat je gezegt word, hoef ik je ook niks te vertellen.

public OnGameModeInit()
AddStaticVehicle(452,-239.1869,2330.6528,110.0732,168.4316,0,0); //

10 ERRORS

AddStaticVehicle(452,-239.1869,2330.6528,110.0732,168.4316,0,0); //

EN JAH ERBOVEN STAAT public OnGameModeInit

1 error!

public OnGameModeInit()
AddStaticVehicle(452,-239.1869,2330.6528,110.0732,168.4316,0,0); //

error 021: symbol already defined: "OnGameModeInit"[/

OMDAT HET ER AL BOVEN STAAT!!!!!!!!!

volgens mij heb ik nu gedaan wat je zegt, AL 10 keer, IK KRIJG NOG STEED DE FUCKING ERROR , : symbol already defined: "AddStaticVehicle"

EN DAT DAT KOMT OMDAT ALS IK IETS VERWIJDER!!!!

HET NIET VERWIJDERD WORDT, WANT ELKE KEER ALS IK HET OPNIEUW ERIN ZET KRIJG IK DIE ERROR, MOET IK IETS VAN DESTROY..... DOEN, want ik wordt hier gek van vooral als jij zegt dat ik niet luister want ik doe GVD precies wat jij zegt!

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1432728

hier is mijn script van Public OnGameModeInit tot de car!

public OnGameModeInit() HIER STAAT HET TOCH GVD???? BEN IK NU SCHEEL OF JIJ?

{

SetGameModeText("DM, on the top!!");

ShowNameTags(1);

ShowPlayerMarkers(1);

SetWorldTime(0);

// attack

AddPlayerClass(137,-104.0617,2268.8577,121.0921,353.3001,0,0,0,0,0,0); //

AddPlayerClass(137,-103.9207,2270.1833,121.3023,353.9268,0,0,0,0,0,0); //

AddPlayerClass(137,-103.7484,2271.8035,121.1247,353.9268,0,0,0,0,0,0); //

//defence

AddPlayerClass(137,45.8186,2255.1628,124.7821,260.2392,0,0,0,0,0,0); //

AddPlayerClass(137,47.6686,2254.8450,124.6615,260.2392,0,0,0,0,0,0); //

AddPlayerClass(137,50.4523,2254.3643,124.4806,260.2392,0,0,0,0,0,0); //

//admin

AddPlayerClass(137,-265.9731,2336.1729,108.7690,247.3924,0,0,0,0,0,0); //

return 1;

}

//---------------------------------------------------------

AddStaticVehicle(452,-239.1869,2330.6528,110.0732,168.4316,0,0); // HIER STAAT DAT IS DIT ER NU IN ON NIET JAH TOCH!

//---------------------------------------------------------

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1432731

public OnGameModeInit()

{

SetGameModeText("DM, on the top!!");

ShowNameTags(1);

ShowPlayerMarkers(1);

SetWorldTime(0);

// attack

AddPlayerClass(137,-104.0617,2268.8577,121.0921,353.3001,0,0,0,0,0,0); //

AddPlayerClass(137,-103.9207,2270.1833,121.3023,353.9268,0,0,0,0,0,0); //

AddPlayerClass(137,-103.7484,2271.8035,121.1247,353.9268,0,0,0,0,0,0); //

//defence

AddPlayerClass(137,45.8186,2255.1628,124.7821,260.2392,0,0,0,0,0,0); //

AddPlayerClass(137,47.6686,2254.8450,124.6615,260.2392,0,0,0,0,0,0); //

AddPlayerClass(137,50.4523,2254.3643,124.4806,260.2392,0,0,0,0,0,0); //

//admin

AddPlayerClass(137,-265.9731,2336.1729,108.7690,247.3924,0,0,0,0,0,0); //

arh gvd HET MOEST GEWOON HIER STAAN KUT ZOOI, KON JE DAT NIET ZEGGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hoe moest ik weten dat het boven return moest staan, ik script nog maar 1 week ofso, DAMIT

return 1;

}

//---------------------------------------------------------

//---------------------------------------------------------

Geplaatst:
comment_1432750

@ waar het moest, mooi, je bent er zelf dus achtergekomen. En ik probeer je dit al de hele tijd duidelijk te maken, want dat is IN OnGameModeInit. En je kan wel vragen of het topic word verwijdert, maar de moderators hier zijn zo goed als inactief.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.