Jump to content
Geplaatst:
comment_1432673

HOI, ik heb dit al twee keer eerder gepost maarjah als niemand antwoord wil geven dan nog een keer!!!

als ik iets verwijder in het script bijvoorbeeld een paar cars met AddStaticVehicle, dus gewoon selecteren,delete.

en als ik dan later een niew addstaticvehicle toevoeg, krijg ik de volgende error ,error 021: symbol already defined: "AddStaticVehicle", BULLSHIT want er staat maar één addstaticvehicle, en dit is met alles, dus als ik iets verwijder kan ik het nooit meer terug erin zetten, dat vind ik opzich best wel f..cking slecht, is er een andere manier om symbole te verwijderen, als je het weet POST DAN, want ik kan hier niet tegen! thanks!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1432957
@ waar het moest, mooi, je bent er zelf dus achtergekomen. En ik probeer je dit al de hele tijd duidelijk te maken, want dat is IN OnGameModeInit. En je kan wel vragen of het topic word verwijdert, maar de moderators hier zijn zo goed als inactief.

Zo goed als? Als een moderator mijn post leest, reageer dan. Volgens mij zijn ze hier nooit.

Geplaatst:
comment_1433549

Wat doe jij vloeken man? Lees eens de regels door van de forum door. Mensen hier zijn geen slaven die jou MOETEN helpen? Leer eens echte leven hebben en respecteer andere gebruikers.

Hier word ik echt niet goed van.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.