Ik dus contact gezocht met SecuROM hun zeiden dat ligt niet bij ons maar bij GTA IV makers dus ik mailen met hun op me eerste vraag kreeg ik geen antwoord. Dus ik nog een keer het zelfde mailen met de referentie van me vorige vraag erbij toen kreeg ik antwoord moest ik de DxDiag door stuuren. Ik heb dit gedaan en vervolgens weer geen antwoord dus vandaar dat ik hier ben.
Wie weet hoe ik dit probleem kan verhelpen.
Heb het spel legaal en alle updates uitgevoerd als ik het spel opniew installeer kan ik hem 1x spelen maar als ik hem dan update dan knalt die erweer uit.
Hallo medeleden,
Ik heb een probleem ben eigenlijk al best vet mer GTA IV en krijg nu opeens problemen.
Als ik GTA IV opstrat krijg ik dat cdrompje wat rond draait en daarna krijg ik het volgende:
SecuROM Launcher werkt niet meer
Met de volgende Details
Probleemhandtekening:
Gebeurtenisnaam van probleem: APPCRASH
Naam van de toepassing: LaunchGTAIV.exe
Versie van toepassing: 0.1.0.0
Tijdstempel van toepassing: 48c7f3a1
Naam van foutmodule: StackHash_85d0
Versie van foutmodule: 0.0.0.0
Tijdstempel van foutmodule: 00000000
Uitzonderingscode: c0000005
Uitzonderingsmarge: f991f18a
Versie van besturingssysteem: 6.0.6001.2.1.0.256.1
Landinstelling-id: 1043
Aanvullende informatie 1: 85d0
Aanvullende informatie 2: 39d6dacb6d0746212ea432e13b916a3f
Aanvullende informatie 3: 9b39
Aanvullende informatie 4: 581f6f96f3d58f78221da8643ff46590
Lees onze privacyverklaring:
http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=501...mp;clcid=0x0413
Ik dus contact gezocht met SecuROM hun zeiden dat ligt niet bij ons maar bij GTA IV makers dus ik mailen met hun op me eerste vraag kreeg ik geen antwoord. Dus ik nog een keer het zelfde mailen met de referentie van me vorige vraag erbij toen kreeg ik antwoord moest ik de DxDiag door stuuren. Ik heb dit gedaan en vervolgens weer geen antwoord dus vandaar dat ik hier ben.
Wie weet hoe ik dit probleem kan verhelpen.
Heb het spel legaal en alle updates uitgevoerd als ik het spel opniew installeer kan ik hem 1x spelen maar als ik hem dan update dan knalt die erweer uit.
hoop snel antwoord te krijgen.
Bijlage mijn DxDiag.txt
DxDiag.txt
Bewerkt: door DMG91