Geplaatst: 2 augustus 200915 jaren comment_1432859 Als je hierzo link op de 2 watertorens schiet of er op in vliegt met een helikopter vallen ze om, Ik weet niet of dit de juiste plaats is om dit te posten maar dit moet wel door iedereen gezien worden, vooral lachen als er iemand anders boven op de toren staat! Bewerkt: 2 augustus 200915 jaren door FGras
Geplaatst: 7 augustus 200915 jaren comment_1437826 Kunnen die torens ook op mensen vallen? Zo ja? Wat gebeurd er dan? Ik heb die torens eens opgezocht en er staan er 4 bij elkaar (geloof ik?) Het is zo als je een Granaat onder 1 van die torens of in het midden gooit dat ze allemaal een andere kant opvallen. Het zijn er altijd 2 bij elkaar Tommy, er staat er trouwens ook een paar op het einde van een treinweg .
Geplaatst: 7 augustus 200915 jaren comment_1437830 Kunnen die torens ook op mensen vallen? Zo ja? Wat gebeurd er dan? Ik heb die torens eens opgezocht en er staan er 4 bij elkaar (geloof ik?) Het is zo als je een Granaat onder 1 van die torens of in het midden gooit dat ze allemaal een andere kant opvallen. Het zijn er altijd 2 bij elkaar Tommy, er staat er trouwens ook een paar op het einde van een treinweg . Ja dat bedoelde ik. Bij de gevangenis in Algonuin staan er ook 4 bij elkaar. die bedoelde ik dus.
Geplaatst: 7 augustus 200915 jaren comment_1437834 Ja dat bedoelde ik.Bij de gevangenis in Algonuin staan er ook 4 bij elkaar. die bedoelde ik dus. Dus 2 keer een paar .
Geplaatst: 8 augustus 200915 jaren comment_1438720 Ja dat bedoelde ik.Bij de gevangenis in Algonuin staan er ook 4 bij elkaar. die bedoelde ik dus. Dus 2 keer een paar . Ja die staan bij elkaar met een hek erom heen. Intotaal zijn er dus tot nu gevonden: 6 watertorens.
Geplaatst: 8 augustus 200915 jaren comment_1439132 Ja ik heb er wel een paar foto's van. Deze staan op het industrie terein in Alderny Zo staan ze er nog En nu niet meer
Geplaatst: 8 augustus 200915 jaren comment_1439332 Ja ik heb er wel een paar foto's van.Deze staan op het industrie terein in Alderny Zo staan ze er nog En nu niet meer Die bedoel ik, degene op het einde van de treinsporen , zouden zogezegt gebruikt worden dus als 'noodrem', alhoewel dat pijnlijk kan zijn .
Als je hierzo link op de 2 watertorens schiet of er op in vliegt met een helikopter vallen ze om,
Ik weet niet of dit de juiste plaats is om dit te posten maar dit moet wel door iedereen gezien worden,
vooral lachen als er iemand anders boven op de toren staat!
Bewerkt: door FGras