Geplaatst: 2 augustus 200915 jaren comment_1433115 hhoi, ik heb een timer in mijn script zodat alle spelers om de 30 min full armour krijgen maar nu wil ik een command zo ze met /armourtime kunnen zien hoelang het nog duurt voordat ze full armor krijg , thanks
Geplaatst: 2 augustus 200915 jaren comment_1433120 Je hebt nu al 5 topics op een rij geplaats, Is dat niet een beetje veel, je kunt beter tutorials bekijken andere filterscript bekijken en als je echt een probleem het dan post het hier maar niet de hele tijd achter elkaar
Geplaatst: 2 augustus 200915 jaren Auteur comment_1433142 Je hebt nu al 5 topics op een rij geplaats, Is dat niet een beetje veel, je kunt beter tutorials bekijken andere filterscript bekijken en als je echt een probleem het dan post het hier maar niet de hele tijd achter elkaar jah mischien wel xD
Geplaatst: 2 augustus 200915 jaren comment_1433149 Niet mogelijk, zover ik weet. Of je moet de timer maar 1 seconde maken, en dan elke seconde met een variabele optellen.
hhoi,
ik heb een timer in mijn script zodat alle spelers om de 30 min full armour krijgen maar nu wil ik een command zo ze met /armourtime kunnen zien hoelang het nog duurt voordat ze full armor krijg , thanks