Geplaatst: 4 augustus 200915 jaren comment_1434605 Vandaag heb ik met photoshop twee landschappen gemaakt; Dit is de eerste keer dat ik zo te werk ga dus deze ziet er nog niet optimaal uit... Voor deze heb ik alleen een render van Saturnus (de planeet met de ringen) gebruikt, de rest is helemaal vanaf niets met Photoshop. Rates maar vooral comments please 7ulian
Geplaatst: 13 september 200915 jaren comment_1483339 Ik vind die tweede echt PRACHTIG! Mooie vormgeving, mooi in elkaar gezet Misa wans tutorialz
Geplaatst: 14 september 200915 jaren comment_1484358 Zeer mooi! @de 2e: de ring van Saturnus houdt opeens op, een beetje onnatuurlijk?
Geplaatst: 14 september 200915 jaren comment_1484504 Mooi gedaan hoor! Alleen ik zou bij die 1e de bobbels weghalen en er één ronde berg van maken. Die 2e is mooi en mysterieus. @hierboven: Waar het ineens ophoud is denk ik de schaduw van de bol.
Geplaatst: 14 september 200915 jaren Auteur comment_1484520 Bedankt allemaal voor de positieve reacties! En inderdaad, de ring houd op omdat daar de schaduw van Saturnus valt. thanks again
Vandaag heb ik met photoshop twee landschappen gemaakt;
Dit is de eerste keer dat ik zo te werk ga dus deze ziet er nog niet optimaal uit...
Voor deze heb ik alleen een render van Saturnus (de planeet met de ringen) gebruikt, de rest is helemaal vanaf niets met Photoshop.
Rates maar vooral comments please
7ulian